Dat schrijft Boaz toch: ze doet aan channeling.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlBaldu heeft dat toen netjes uitgelegd aan je, lees ik in de link. Maar daar reageerde je toen niet op.
Hier nog wat teksten over de Geest.
382. Rom 1,9
Want God is mijn Getuige, Die ik dien in mijn geest, in het Evangelie van Zijn Zoon, hoe ik zonder ophouden aan u gedenk;
383. Rom 2,29
Maar die is een Jood, die het in het verborgen is, en de besnijdenis des harten, in de geest, niet in de letter, is de besnijdenis; wiens lof niet is uit de mensen, maar uit God.
384. Rom 5,5
En de hoop beschaamt niet, omdat de liefde Gods in onze harten uitgestort is door de Heilige Geest, Die ons is gegeven.
385. Rom 8,1
Zo is er dan nu geen verdoemenis voor hen, die in Christus Jezus zijn, die niet naar het vlees wandelen, maar naar de Geest.
386. Rom 8,2
Want de wet van de Geest des levens in Christus Jezus heeft mij vrijgemaakt van de wet der zonde en des doods.
387. Rom 8,4
Opdat het recht der wet vervuld zou worden in ons, die niet naar het vlees wandelen, maar naar de Geest.
388. Rom 8,5
Want die naar het vlees zijn, bedenken wat van het vlees is; maar die naar de Geest zijn, bedenken, wat van de Geest is.
389. Rom 8,6
Want het bedenken van het vlees is de dood; maar het bedenken van de Geest is het leven en vrede;
390. Rom 8,9
Doch gij zijt niet in het vlees, maar in de Geest, indien tenminste de Geest Gods in u woont. Maar zo iemand de Geest van Christus niet heeft, die komt Hem niet toe.
391. Rom 8,10
En indien Christus in u is, zo is wel het lichaam dood om de zonden; maar de geest is leven om de gerechtigheid.
392. Rom 8,11
En indien de Geest van Hem, Die Jezus uit de doden opgewekt heeft, in u woont, zo zal Hij, Die Christus uit de doden opgewekt heeft, ook uw sterfelijke lichamen levend maken, door Zijn Geest, Die in u woont.
393. Rom 8,13
Want indien gij naar het vlees leeft, zo zult gij sterven; maar indien gij door de Geest de werkingen van het lichaam doodt, zo zult gij leven.
394. Rom 8,14
Want zovelen als er door de Geest Gods geleid worden, die zijn kinderen Gods.
395. Rom 8,15
Want gij hebt niet ontvangen de Geest der dienstbaarheid weer tot vreze, maar gij hebt ontvangen de Geest der aanneming tot kinderen, door Wie wij roepen: Abba, Vader!
396. Rom 8,16
Die Geest getuigt met onze geest, dat wij kinderen Gods zijn.
397. Rom 8,26
En evenzo komt ook de Geest onze zwakheden mede te hulp; want wij weten niet, wat wij bidden zullen, gelijk het behoort, maar de Geest Zelf bidt voor ons met onuitsprekelijke zuchtingen.
398. Rom 8,27
En Die de harten doorzoekt, weet welke de mening van de Geest is, omdat Hij naar God voor de heiligen bidt.
Baldu heeft niets uitgelegd, een leugenleer blijft een leugenleer, daar veranderen de teksten die je geeft niets aan, die staan in mijn Bijbel ook en geven aan dat Het om Gods Geest gaat, en niet om één of andere geest/demon met een naam thomas.
Channeling heb ik al uitleg over gegeven zoek het maar op en leer hiervan.
thomas Schreef:
——————————————————-
> Als wij Gods Tempel zijn, en de Geest woont in
> ons, zijn wij Boodschappers van God.
>
> Is de Boodschap de letterknechterij, of het
> brengen van het verlossende Woord.
Bs'd
Kan je eens uitleggen wat je bedoelt met “letterknechterij”?
Bedoel je daar soms mee dat je de bijbel niet al te letterlijk moet nemen?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?