Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het Verloren Dubbeltje

• theo

Vind je het dom als een schaap wegloopt uit de kudde omdat hzij uitgekotst wordt door de andere 99 vanwege….wat dan ook??

• ­­¥ Lotje ­­¥

ja is zwak

• Gonnie

Zeker als het een zwarte schaap is, want dan had die schaap maar wit geboren moeten worden.

Oerdom !

• theo

Aha, dus jij blijft hardnekkig bij een groep.

Of het nou een geitenfokvereniging, een breiclubje of een kerk is…ze motten je niet maar je blijft gewoon, je wordt geen afvallig of teleurgesteld schaapje dat wegloopt of wegblijft.

Dat is inderdaad slim…of sterk….. of toch niet zo…

• theo

Uhebtutdoor..

U gaat door voor een grtais voetreis naar n.o. Friesland.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Sterk denk ik . ik loop zelf voor niemand weg . wat ze ook roepen over geloof of wat dan ook . Hoe noem je dat ??? Hoe wil jij het noemen . Ik ga voor me geloof voor niemand uit te voeten .

• Gonnie

Hoi.X(

• theo

U begrijpt niks van een discussie, begrijpt niks over reacties en vragen en antwoorden.

Dat is jammer.

Het is ook geen verwijt maar een constatering.

• ­­¥ Lotje ­­¥

ik ben blij dat JIJ het zegt die zoveel verstand er van hebt maar niet heus . Je draait veel .Sterker nog ik krijg het idee dat je helemaal niet geloofd.

Wie ga zo iets zeggen tegen mensen als je zogezegd op een preekstoel staat??Vraag me werkelijk af of dat wel in een kerk is überhaupt

• theo

Dan druk ik mij wel heel ongelukkig uit op dit prikbord.

Sorry.