Maar dat is surrogaat.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlFrederik D Schreef:
——————————————————-
> Hoe weet jij dat? Waar staat dat in de Bijbel?
Luc. 20
Nu kwamen er enkele sadduceeën* bij Hem met een vraag. Zij bestrijden dat er een opstanding is.
‘Meester,’ zeiden ze, ‘Mozes heeft ons dit voorgeschreven: als een getrouwd man sterft zonder dat hij kinderen heeft, moet zijn broer trouwen met die vrouw en nakomelingen verwekken voor zijn broer.
Nu waren er eens zeven broers. De eerste trouwde met een vrouw en stierf kinderloos. Ook de tweede
en de derde trouwden met haar, en zo alle zeven, maar ze stierven allen zonder kinderen na te laten.
Nadien stierf ook de vrouw.
Wiens vrouw zal zij nu zijn bij de opstanding? Ze hebben haar toch alle zeven als vrouw gehad.’
Jezus zei tegen hen: ‘De kinderen van deze wereld huwen en worden uitgehuwelijkt,
maar zij die waardig zijn bevonden om deel te krijgen aan de andere wereld en aan de opstanding uit de doden, huwen niet en worden niet uitgehuwelijkt.
Zij kunnen immers niet meer sterven, want ze zijn aan engelen gelijk, en als kinderen van de opstanding zijn het kinderen van God.
Eigenlijk nooit zo over nagedacht, ik ben een man en dat bevalt mij prima (en mijn vrouw is ook blij dat ik een man ben)
Nou ik ben dankbaar dat ik niet als vrouw in één van die islamitische apenlanden behoeft te leven.
Reïncarnatie?
hoeft voor mij niet echt, als het toch bestaat dan wil ik terug komen als……….., ja wat eigenlijk, evangelist misschien? met een eigen prikbordje:D
groet,
AllenB)
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Als God bestaat, dan ben ik God dankbaar dat ik
> toevallig als vrouwelijk geslacht geboren ben en
> mocht reincarnatie bestaan dan hoop ik weer van
> het vrouwelijk geslacht te zijn.
>
> Hebben jullie dat gevoel ook, blij te zijn met
> jullie man of vrouw zijn en zijn jullie daar ook
> God dankbaar daarvoor.?
Toen ik wat jonger was, vond ik het veel leuker om vrouw te zijn dan een man, maar nu heb ik eerlijk gezegd geen idee.
Het bevalt me verder uitstekend om vrouw te zijn
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?