Zo gruw ik ook van lesbiénne's maar eigenlijk vind ik dat weer niet aardig van mij zelf, want zij kunnen er niets aan doen dat zij zo geboren worden,en ieder heeft zolang zij een ander geen kwaad doen het recht om naar hun geaardheid te leven.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlGepost door: Gonnie (—.upc-j.chello.nl)
Datum: 13 september 2011 18:55
Hoe kan ik dat nu uitleggen, ik was als kind al blij een meisje te zijn, ik kon mij mooi maken, hield erg veel van mooie jurken en kom mij heerlijk optutten, enz enz, en verder wil ik mij er niet verder over doorgaan, want dat wordt het te persoonlijk en wordt daar uit verkeerde conclusie's getrokken.
maar in 1916 was alles anders Gonnie dat kun je niet vergelijken met vandaag de dag
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Zeurpiet. Gonnie stelt een goede en een aardige
> vraag aan iedereen hier, dus ook aan
> reïncarnatiegelovigen. En ook aan jou.
Je woorden over de Bijbel en over dit prikbord zouden geen stand houden voor een rechter.
Van de Redactie
Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Is de vraag te moeilijk voor je? Heb jij er nooit
> aan gedacht dat je ook als vrouw geboren had
> kunnen worden en dan Cornelia had geheten?
Snds wij, toen ik nog niet geloofde, samen als ongelovigen liepen te trollen op de prikborden ben je behoorlijk geradicaliseert PS. Hoe komt dat zo?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?