Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hebben jullie dat ook.?

• Frederik D

Je ziet één groot ding over het hoofd: dit prikbord is van de Startpagina en die duldt geen sektarische bijvalbordjes.

• Richard II

Christenen krijgen toch ook een nieuw leven in een nieuw lichaam?

• Frederik D

Ik ben juist milder geworden. Maar jij hebt nu enge extremistische trekjes. En ik weet wel hoe dat komt. Jouw geloof is geen rijp geloof maar is nog steeds een puberaal geloof. Maar ik hou moed. Eens zal jij rijpen.

• Richard II

Geniet nog maar van je vrouwzijn, Gonnie.

Straks in het hiernamaals word je geslachtsloos.

Daar zullen we allemaal gelijkslachtelijk zijn.

• Frederik D

Misschien worden mannen dan vrouwen en omgekeerd. Eindelijk humor van God.

• Frederik D

Hoe weet jij dat? Waar staat dat in de Bijbel?

• Richard II

Je hebt nu ook al mensen die in een verkeerd lichaam zitten en moeten worden omgebouwd.

Maar in het hiernamaals worden we allemaal hetzelfdek. Huwelijk, relaties etc. dat bestaat daar volgens Jezus dan ook niet.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik ben juist milder geworden. Maar jij hebt nu

> enge extremistische trekjes. En ik weet wel hoe

> dat komt. Jou geloof is geen rijp geloof maar is

> nog steeds een puberaal geloof. Maar ik hou moed.

> Eens zal jij rijpen.

Het was me niet opgevallen dat je jaren geleden ook al zo de pik had op buitenlanders, wel dat respect voor gelovigen ver te zoeken is bij je. Als ongelovige is het dan ook erg leuk om te lopen trollen. Humor voor hen die verloren gaan zeg maar.

• Frederik D

Nou ja, wel allemaal een liefdesrelatie met God.

• Frederik D

Ik heb geen pik op buitenlanders. Wel zeg ik dat ons land vol is, dat er teveel immigranten zijn, dat zij voor veel overlast zorgen en dat de mohammedverering onze vrijheid van meningsuiting aantast.

http://www.webguerilla.org/wp-content/uploads/2010/04/Mohammed1.jpg