Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hebben jullie dat ook.?

• baldu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Baldu, toch.

>

> Er zijn geen vorige en volgende levens.

Wie of wat zou volgens mij dan een vorig of volgend leven hebben?

Er is slechts continuiteit, tot die doorbroken wordt

Het leven in die continuiteit is een aaneenschakeling van manifestaties, of uitdrukkingen van een en dezelfde ziel

Tot dit niet meer nodig is

Vele concepten over incarnatie of re-incarnatie zijn dan ook vervormingen van de werkelijkheid

de persoonlijkheid immers, leeft slechts korte tijd in de continuiteit, wat vertaald kan worden naar ‘1 leven’

en dat laatste is alweer niet juist, immers het leven is een cirkelgang, spiraliserend van ‘hoog naar laag en vervolgens van laag naar hoog’

Terwijl de begrippen hoog en laag illusionair zijn.

Baldu

• Jan65

Dat noemen ze aards denken, dus als er niet meer gehuwd wordt dan worden we opeens allemaal geslachtsloos of gelijkslachtelijk?

Ik vraag me dat af, gezien het feit dat we niet het geslacht van een engel kennen of weten, hooguit dat er mannelijke namen gegeven worden aan een engel, van de mens wordt gezegd dat het een vernieuwd lichaam krijgt, ik haal er niet uit dat Miep opeens een “het” wordt en dat Miep zichzelf niet meer is, of zichzelf niet meer kent. Neem het verheerlijkte lichaam van Jezus maar na zijn opstanding.

Kan het ook gewoon zijn dat huwen een tijdelijke functie heeft binnen Zijn schepping maar waar God wel rekening mee heeft gehouden…

Kijk alleen maar eens wat voor bizarre en bijzondere wezens God naast ons mensen heeft gecreeerd waar we geen enkele voorstelling van kunnen maken (de profeten hebben het geprobeerd menselijk te beschrijven….) ook geslachtloos?

Ik maak het er niet uit op uit die teksten die je aandraagt.

• Patricia.

Gepost door: Daan ()

Datum: 14 september 2011 19:35

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je ziet één groot ding over het hoofd: dit

> prikbord is van de Startpagina en die duldt geen

> sektarische bijvalbordjes.

FOUT .

Het ligt niet aan Startpagina dat jij hier geduld wordt FrederikD.

Dit heb jij te danken aan een zeer tolerante Webmaster.

Daan dit zie je verkeert het is niet zeer tolerante webmaster: het moet zijn een incapabele webmaster die bezoekersaantallen belangrijker vind dan trollen intimidatie en schelden.

Dat is wat ik gehoord heb van vele mensen.Daardoor kunnen mensen elke dag beledigen en pesten.Dat is de echte reden.

• Frederik D

Gestoorde travestiete gek.