Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

valse christussen

• BOAZ

Triest is dat twee wijfelende en twijvelende Friezen niets anders te doen hebben dan een Kind van God te besmeuren.

Terwijl in het zelfde draadje iemand esoterische occulte toverij ( channeling ) aan het promoten is met bijval van andere prikkers.

Zeker ook met jullie bijval: wie zwijgt stemt toe.

Boaz.

• theo

Dat wel natuurlijk.

Een medemens voor duivel uitmaken is natuurlijk niet besmeuren, dat is heel wat anders.

Tenminste dat zal wel heel wat anders zijn denk ik.

Maar misschien begrijp ik het allemaal wel niet zo goed.

theo

• M*j*r**

BOAZ Schreef:

——————————————————-

> Waarom heb jij de tekst veranderdt?

Thomas heeft gewoon uit de SV geciteerd hoor Boaz. Ken je vertalingen zou ik zo zeggen, voordat je iemand voor duivel uitmaakt.

>

> Romeinen 8:11En indien de Geest van Hem, die Jezus

> uit de doden heeft opgewekt, in u woont, dan zal

> Hij, die Christus Jezus uit de doden opgewekt

> heeft, ook uw sterfelijke lichamen levend maken

> door zijn Geest, die in u woont.

>

> Duivel!

>

> Jij schreef:

>

> Romeinen 8:11 En indien de Geest van Hem, Die

> Jezus uit de doden opgewekt heeft, in u woont,

> zo zal Hij, Die Christus uit de doden opgewekt

> heeft, ook uw sterfelijke lichamen levend maken,

> door Zijn Geest, Die in u woont.

>

> Boaz.

• BOAZ

Jij bent wel één van de namen die jij zelf hebt opgeschreven.

Maar voor mij blijf jij Pietie:D

Boaz.

• Sytse Kees

Hoe durf jij personen twijfelaars te noemen, en een ander de definitie van ware christen te geven

vindt je jezelf dan misschien ook een ware christen durf je je ook boven een ander te plaatsen die in God geloofd.

Weet je wat ik hier zie en merk een stelletje gore fanatieke zogenaamde christenen die niet verder zien dan hun neus lang is.

S.C

• M*j*r**

Hier nog een kleine leestip voor jou:

3] Hoe weten wij dat we God* kennen? Doordat* we ons houden aan zijn geboden. Wie zegt* dat hij Hem kent, maar zich niet houdt aan zijn geboden, is een leugenaar; in zo iemand woont de waarheid niet. Maar in een mens die Gods woord bewaart, heeft zijn liefde werkelijk haar volmaaktheid bereikt; daardoor weten we zeker dat we in Hem zijn. Wie zegt dat hij met God verbonden is, moet zelf leven zoals Jezus geleefd heeft.

Gr. Majorie

• BOAZ

Je hebt gelijk Majorie wat de SV betreft.

Mensen die bewust channeling en het thomas evangelie promoten blijven duivels.

Boaz.

• BOAZ

Aan een beetje vergif en schoon water gaat een mens toch dood.

Dat bedoel jij zeker.

Boaz.

• Anna Lieze

BOAZ Schreef:

——————————————————-

> Je hebt gelijk Majorie wat de SV betreft.

>

> Mensen die bewust channeling en het thomas

> evangelie promoten blijven duivels.

>

> Boaz.

Het zou prettig zijn als we in Nederland een Christenpolitie zou hebben, dan kunnen we die lui opsporen en ombrengen ! :D

• M*j*r**

Het is ook een idioot stukje wat Steven hier neergezet heeft.

De ware christen herken je hieraan en met name vers 5 en 6.

3] Hoe weten wij dat we God* kennen? Doordat* we ons houden aan zijn geboden. Wie zegt* dat hij Hem kent, maar zich niet houdt aan zijn geboden, is een leugenaar; in zo iemand woont de waarheid niet. Maar in een mens die Gods woord bewaart, heeft zijn liefde werkelijk haar volmaaktheid bereikt; daardoor weten we zeker dat we in Hem zijn. Wie zegt dat hij met God verbonden is, moet zelf leven zoals Jezus geleefd heeft.

Gr. Majorie