Bijna elke reactie die ik gegeven heb is een getuigenis van wat ik geloof, van wat ik hoop en wat ik verwacht te ontvangen; de Liefde.
Er zit uiteraard nog veel -eigen- in, maar de teksten uit de bijbel, de teksten uit andere geschriften die ik afgelopen jaren heb geplaatst, sta ik achter.
Vaak ben ik het ´diepe´ in gegaan met die teksten, waarin er prachtige visies bevestigd of opgedaan werden.
Heel vaak heb ik het over God, Zijn Geest, de Christus, Christus Jezus en Zoon van God gehad..als iets wat in de mens zijn bereik ligt te ontvangen of te worden..
Mijn aanwezigheid op dit prikbord is één groot getuigenis hoe ik het geloof ervaar en hoop dit duidelijk uit te dragen, te delen met anderen.
Mijn groot verlangen is om een broeder van Jezus te worden, in Christus..een Christus. Maar daar is overgave aan God voor nodig, totale overgave van mijn hele wezen.
Dat is een grote opdracht en een vervolg van de keus die ik gemaakt heb; een Kind van God–willen– Zijn.
Daarom is dit topic zo belangrijk om over te praten, omdat in dit topic de geheimenis gelezen kan worden die IN de mens zich afspeelt, om toegerust te kunnen worden voor Gods Koninkrijk.
Heb je nog opmerkingen over het topic? Of vragen?
Of ervaringen hiermee?
Trouwens..de Heer prijzen is nederigheid tonen voor de Geest van God, welke mijn Heer is.