Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stemmen

• Sytse Kees

Nee mijn partij zit er niet bij.

S.C

• Channah

Link naar die paarden van Elia graag.

• theo

2 koningen 2.

theo

• Kwint

2:2

8 Elia deed zijn mantel af en vouwde hem dubbel. Hij sloeg ermee op het water, waarop het naar links en naar rechts wegvloeide en zij tweeën droog konden oversteken.

da's handig zeg !

• baldu

Elke partij brengt besliost wel iets mee, waar ik me in kan vinden. En elke partij brengt beslist iets mee waar ik me niet in kan vinden.

Zou ik voorkeur geven, dan laat ik me misleiden door de gedachte voorkeur te moeten hebben. Die voorkeur zal direct geconfronteerd worden door dat waar ik eigenlijk niet achter kan staan.

Ondanks dat ik bij de regelmaat van de klok mensen ontmoet die vinden dat ik een keuze moet maken en moet gaan stemmen, heb ik mijn keuze bepaald op “niet stemmen”

Zou Christus een politicus zijn geweest, dan had Hij beslist Zijn voorkeur uitgesproken en ook zijn afkeur.

Ik denk echt dat hij met politiek weinig ophad, want de politiek heeft de stem des volks gebruikt om Hem te kruisigen.

Baldu

• PS

En als “psalm” Go Like Elijah van Chi Coltrane?

PS

:)

• PS

Deed ik laatst ook. Ik sloeg met mijn trench coat (loopgravenjas) op de zee bij Egmond. En ziet, de zee spleet in tweeën van Egmond naar Newcastle. Kon ik mooi met de auto naar Newcastle gaan. Dacht ik. De zee viel weliswaar droog maar er lag geen asfalt. Een en al zand. Pure Sahara. Dus ik heb alsnog de boot genomen.

PS

:)