Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stemmen

• Boris

Waar dan?

• Esther

Waar dan wat ??????????????/

• Boris

“en kijk waar het ons gebracht heeft.”

Waar dan?

• Esther

Mag je zelf invullen.

• Channah

Veel Partij voor de Dierenstemmers hier! :-) :-) :-)

Het zal denk ik niemand verbazen dat ik daar ook op stem: ben vanaf het begin lid.

• Boris

Van de redactie

Discussie pagina voor mensen die over hun geloofservaringen aan de hand van de bijbel willen discussieren. De berichten op het bijbelprikbord moeten dus deze twee kenmerken dragen - Het moet vanuit je geloofservaring komen - Het moet de bijbel als basis hebben. Verder is het niet toegestaan om verwijderde berichten opnieuw te plaatsen. Voor voor- en tegenstanders van de bijbel kunnen terecht op het bijbel-sceptisch prikbord

• Boris

Van de redactie

Discussie pagina voor mensen die over hun geloofservaringen aan de hand van de bijbel willen discussieren. De berichten op het bijbelprikbord moeten dus deze twee kenmerken dragen - Het moet vanuit je geloofservaring komen - Het moet de bijbel als basis hebben. Verder is het niet toegestaan om verwijderde berichten opnieuw te plaatsen. Voor voor- en tegenstanders van de bijbel kunnen terecht op het bijbel-sceptisch prikbord

• Esther

Zou je mij een plezier willen doen ?

• Gonnie

Vanavond gruwelijke beelden gezien in de Orah Winfrey show over hondenfokkers in U.S.A. honden die zij niet meer kwijt kunnen die worden gewoon af geschoten.Er wordt ook maar gefokt zonder enig verantwoording voor die dieren die mede door hun liefhebberij op de wereld wordt gezet.

Als daar ook de Partij voor Dieren zich voor in zet dan ben ik wel genegen om op die partij te stemmen.

• Channah

Esther, door deze discussie zit deze zin al vanaf vanmorgen 10.00 uur in mijn hoofd:

“Dieren komen niet in de hemel, daarom moeten wij ze de hemel op aarde geven.”

Een uitspraak van schrijver Frans Pointl, die hij blijkbaar zo belangrijk vindt dat hij hem twee keer heeft gebruikt. De ene keer zegt zijn moeder het, en de andere keer een ‘baglady’.

Ik denk dat deze uitspraak jou wel aanspreekt.