Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stemmen

• Jenny

Ik hoop het Gonnie.

Ze mogen ook van mij ook al die lui wel aanpakken die maar nestjes nemen onder het mom van ahh het is zo schattig en we raken ze toch wel kwijt.

Tot de mensen er achter komen dat de katten en honden ook groter worden, van alles kunnen gaan mankeren en ze er soms een bende van hebben.

Dan is zo'n snelle keuze snel gemaakt, hup maar naar het assiel of nog erger gooi maar op straat, wat nog meer ellende veroorzaakt.pffff

• Channah

Wat speel je weer ‘subtiel’ op de vrouw, Gonnie. :-(

Informatie over de Partij voor de Dieren kun je hier vinden: http://www.partijvoordedieren.nl/front.php . Heel veel doorklikmogelijkheden, en de contactgegevens kun je ook gemakkelijk vinden, zodat je kunt mailen of bellen als je desondanks nog vragen hebt

• Esther

Dat spreekt me zeer aan Channah, maar helaas is dit voor vele dieren niet het geval. Efkes off topic.

• Boris

Nee.

• Esther

Doe het dan maar toch

• Boris

Esther schreef:

>

> Doe het dan maar toch

• Frans

Als dat de reden is, is iemand ze kwijt volgens mij :-)

sorry David…..

• theo

Jawel, ik stem altijd , zeker nu, al was het maar om mijn stem te verheffen tegen meneer G.W.

theo

• Marjorie

Ik herinner mij een uitspraak over dieren in de hemel van jou moeder die jij mij hebt verteld :)

• theo

Channah schreef:

>

> Esther, door deze discussie zit deze zin al vanaf vanmorgen

> 10.00 uur in mijn hoofd:

> "Dieren komen niet in de hemel, daarom moeten wij ze de hemel

> op aarde geven."

> Een uitspraak van schrijver Frans Pointl, die hij blijkbaar

> zo belangrijk vindt dat hij hem twee keer heeft gebruikt. De

> ene keer zegt zijn moeder het, en de andere keer een ‘baglady’.

> Ik denk dat deze uitspraak jou wel aanspreekt.

Ik vind het een mooie uitspraak.

Hoewel het verhaal in de bijbel over Elia die met paarden ten hemel voer anders doet vermoeden.

Ik heb daar al eens over gepreekt op een hemelvaartsdag.

De hemelvaart van Elia was heel wat spectaculairder dan die van Jezus.

theo