Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stemmen

• Jenny

Ik stem al een jaar of wat op de partij voor de dieren.

Misschien gebeurt er dan toch nog wat goeds.

De rest van al die zooi, beloven van alles en doen toch niets, ja voor zichzelf.

• Esther

Hahahaha, die Vera en Steffie, dat zijn nog eens vrouwen met BALLEN !!

• Marjorie

Ik ook en ik stem op de Partij voor de Dieren.

• Bertus

Ik stem. En wel tégen Europa. Ik wilde ook eerst op de Partij voor de dieren stemmen, maar dat gaat me niet ver genoeg. Ik wil geen Europese bemoeienis.

Ik hoop dat de Partij voor de dieren en SP hoge ogen gaan gooien.

• boerenkool

zie ook:

http://action.peta.nl/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=43&ea.campaign.id=2118

* ik stem SP, doet meer voor de dieren.

• Esther

Oh maar er gebeuren nog veel ergere dingen met dieren in China dan dit. Honden die levend gekookt worden, de beruchte galberen etc. Maar een land waar geen mensenrechten zijn daar zijn al helemaal geen dierenrechten, helaas.

• Boris

Kreeften worden ook levend gekookt.

• boerenkool

ik zal binnenkort wat schirjven over de positie van dieren in Gods rijk. Als ik tenminste na morgen nog kan inloggen.

Tipje van de sluier: wist je dat muggen en pissebedden dichter bij God staan dan de engelen?

• Esther

Ja, maar niet door mij.

• Esther

Ik geloof niet in engelen, het spijt me. Ik ken wel een joodse spreuk die zegt “Opdat de mens niet hoogmoedig zal worden, schiep God de mug eerder dan de mens” Helaas de mens is wel hoogmoedig en arrogant ten opzichte van zijn mede schepselen en kijk waar het ons gebracht heeft.