Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Aanvaard jij Jezus of twijfel je?

• Martin

Die prikborden hebben geen inhoud, zijn te oppervlakkig, maar ik mag aannemen dat een Bijbelprikbord wat meer inhoud heeft en niveau heeft, maar het gehalte van de prikkers hier laat mij te denken over. Jammer.

• Kwint

Geef dan eens het goede voorbeeld of zout anders op meeloper

• Martin

Maar er staat ook geschreven dat>>> Ooit zullen ratten vereenzelvigd worden met Vredesduiven, maar ook dat dolfijnen zullen teneerwegen tot roofvissen , Piranhia's

Let wel: de mens kent zichzelve niet, en zal zichzelf tegenkomen in de Spiegel des Wederkijks.

Groet voor jullie.

• Kwint

Voorlopig ben jij nog een stekelbaars-larfje.

Ik zal een schooltje Voorntjes optrommelen voor het feestmaaltje

Tot wederkijks !

• Kwint

mafkees :D

• Marjorie

Wie ben jij om te bepalen dat het taal- of scepprikbord geen inhoud had? Het niveau hield inderdaad niet over de laatste tijd, werd nogal naar beneden gehaald door sommige mensen.

En inderdaad: “maar het gehalte van de prikkers hier laat mij te denken over. Jammer”

Inderdaad ja! Vul zelf maar in. Dezelfde mensen die eerder genoemde borden om zeep hebben gehoplen.

• Douce

Nou, dat is mooi! Gelukkig zijn er nog lieden die het niveau van de prikkers hier kunnen bepalen. Heb je daar een natuurlijke aanleg voor en/of een studie voor gedaan? Het zou wel fijn zijn, mochten we werkelijk zo zijn gezonken, om weer wat verheffende (niet te verwaaren met verheven) mensen onder ons te hebben om het peil wat op te trekken.

Ik zou zeggen: ga je gang en kom met zinnige en bijdehandte topics.

Mijn wens om te leren van hoger niveau types is altijd latent aanwezig.

Douce

• Martin

Kruipend, onderkruipsel, nix toevoegend, last voor de reeds gewervelden. Zielig, en afwachtend, maar………. best tot nut voor de basis, het Begin tot alles. Alles begint bij het onderkruipsel, die vormen de basis tot het hedendaagse.

• Douce

En knul, vind je het fijn om jezelf erboven te verheffen? Wie zichzelf verhoogt enz., je weet vast wel waar het in de Bijbel staat…………………………………………………….

• Martin

Gelukkig verhoog ik mij zelden, maar anderen verheffen zich boven de Gehevene, en dat zal uiteindelijk hun straf zijn.

Wat Geheven is, zal Onderwaarts effenen. ?? Ken je die??