Die prikborden hebben geen inhoud, zijn te oppervlakkig, maar ik mag aannemen dat een Bijbelprikbord wat meer inhoud heeft en niveau heeft, maar het gehalte van de prikkers hier laat mij te denken over. Jammer.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWie ben jij om te bepalen dat het taal- of scepprikbord geen inhoud had? Het niveau hield inderdaad niet over de laatste tijd, werd nogal naar beneden gehaald door sommige mensen.
En inderdaad: “maar het gehalte van de prikkers hier laat mij te denken over. Jammer”
Inderdaad ja! Vul zelf maar in. Dezelfde mensen die eerder genoemde borden om zeep hebben gehoplen.
Nou, dat is mooi! Gelukkig zijn er nog lieden die het niveau van de prikkers hier kunnen bepalen. Heb je daar een natuurlijke aanleg voor en/of een studie voor gedaan? Het zou wel fijn zijn, mochten we werkelijk zo zijn gezonken, om weer wat verheffende (niet te verwaaren met verheven) mensen onder ons te hebben om het peil wat op te trekken.
Ik zou zeggen: ga je gang en kom met zinnige en bijdehandte topics.
Mijn wens om te leren van hoger niveau types is altijd latent aanwezig.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?