Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Aanvaard jij Jezus of twijfel je?

• Sytse Kees

Een ieder heeft zo zijn eigen mening over de geboorte van Jezus en het bestaan daarvan. Ik zelf kan mij daar persoonlijk niet in vinden en noem dat volksverlakkerij hier wil ik niemand mee kwetsen of wat dan ook maar.

Als er personen zich er op aangesproken voelen is dat aan hen en niet aan mij om me daar zelf op aangesproken te voelen.

S.C

• Martin

Mijn mening is dat voor ongelovigen op dit prikbord geen plaats is. Zij dienen bij voorkeur op hun eigen prikbord te blijven, en de belijdend en serieuze gelovigen hier niet lastigvallen met hun atheïstische zienswijzen. :(

• Kwint

Ga jij maar lekker een herdenkingsspeech schrijven voor dat mormel

• Sytse Kees

Wil jij beweren dat dit figuur die hier zomaar iemand die het niet met hem eens en een andere mening er op na houdt hier niet zou mogen prikken.

Wie heeft het recht om een oordeel te vellen over een persoon of hij wel of niet gelovig is, zullen we dat maar overlaten aan hem die het laatste oordeel velt zoals men doet geloven.

S.C

• Marjorie

Zoiets als: schoenmaker blijf bij je leest?

Spreek dan ook je ongenoegen uit over prikkers die niets te zoeken hebben op het (ter ziele gegane) taalprikbord en het scepticismeprikbord.

Je meet met twee maten.

• Douce

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten!

Gr. Douce

• Marjorie

Dank je Douce.

• Karel

nou jullie weer blij

• Douce

Nee Karel, juist helemaal niet. Mocht je dat denken, dan heb je het niet gesnapt.

Douce

• Martin

Wie bedoelde gij? Maria??