Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

citaat

• Gonnie

Lotje, Ferry had het niet tegen en over jou.

Het is hier op het bord algemeen bekend wie de hondenfokmevrouw is, maar bij jou is het nog onbekend, maar waarschijnlijk dat je het nu gaat snappen.

Zo niet laat het dan maar zo.

• Ferry

En waar wacht je dan wel op? Kennelijk veronderstel je dat ik het tegen (en over) jou had. Niets is minder waar, ik had het over het citaat van de broodfokster.

• Ferry

Zoals eerder opgemerkt: er zijn wel meer dingen die Lotje niet begrijpt.

• ¥ Lotje ­­¥

Dan heb ik je verkeerd begrepen . oké kan .

• ¥ Lotje ­­¥

Hondenfokvrouw is nieuw voor me . zeker me ontgaan . en nee ik weet niet wie ze daar mee bedoelen .

• Kwint

De honden lusten geen brood van jouw reacties

• ¥ Lotje ­­¥

Als ik iets niet begrijp vraag ik het . Wijs van je Ferry dat JIJ alles begrijp . ;);)

Maar er zijn altijd nog mensen die DURVEN te vragen als ze iets niet begrijpen . zouden er meer moeten doen ;) Vast dat JIJ dit begrijp.;)

• ruud

¥ Lotje ­­¥ schreef:

>

> De kerk is Gods eigen huis, maar toch staat op de toren een

> bliksemafleider.

>

> bron: W. Kan

Mt 16:18 En nu zeg Ik u: Gij zijt Petrus, en op deze steenrots zal ik Mijn gemeente bouwen, en de poorten der hel zullen haar niet overweldigen.

De gemeente is de kerk van alle tijden.

Het kerkgebouw is de plaats van samenkomst.

• ¥ Lotje ­­¥

ja tis puur voor zijn raap . en IK weet weer dat JIJ daar niet tegen kan . En nee ik zeg geen sorry. Althans tegen jou niet . Want jou reactie zijn ook ver beneden pijl . Smeer dat maar uit over je brood :+

• Kwint

Wie zijn raap ?