Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het oordeel over de beruchte hoer: Deel 2

  • Johanan

    Nee,het is de duivel die jouw in zijn greep heeft,alleen zie je het niet zo.

    Als ik me om niets moet doodschamen,vraag ik me af wat jij moet doen door je wangedrag.

    Je bent gewoon een stuk onbenul wat er op uit is zo veel mogelijk schade toe te brengen aan

    de naam van Jehovah God,en dat maakt jouw tot een zoon van de duivel.

    Jammer dat er nog steeds mensen zijn die het fijn vinden een handlanger van satan te zijn.

    Nogmaals ik wens je niet dood,mij is de wraak zegt hij,wiens naam jij door het slijk haalt,ik zal vergelden.

    Bespaar me verder je Godonterend geschrijf zal het niet meer openen/lezen

    Hoop alleen dat je ooit nog eens gaat inzien dat je verkeerd bezig bent.

    Als je reageerd,nogmaals zal van jouw niet meer openen.

    Johanan

  • CU

    Je slikt in over wat ik schreef over je antisimitische gedachtengoed en het pogen te heulen met het derde rijk van Hitler. Je kan niet zeggen dat het een leugen is, omdat je weet dat het waar is.

    En toch ga je elke keer weer naar die club in je koninkrijkszaal. Waarom doe je dat?

  • ¥ breed ­­¥

    of jij niet;)

    :)

    Van de Redactie

    Alle prikkers en lezers: Een zeer goed en heel gelukkig 2013 U wordt verzocht conform de huisregels met elkaar op senioren te communiceren. Om dit op een leuke en gezellige manier ook in 2012 te kunnen blijven doen zijn open proxy-prikkers op senioren niet welkom. Ze worden dan ook altijd verwijderd! Topics die veel tekst bevatten die in strijd zijn met de huisregels worden “offline” opgeschoond en als dat mogelijk is later weer teruggezet. Pittig discussiëren mag. Met opzet grof beledigen, kwetsen, bedreigen enz. enz. resulteert in een korte blok (waarschuwing). Bij herhaling volgt een definitief blok en wordt de betrokken prikker vooraf of achteraf geweerd. Allemaal heel veel plezier met veel leuke en interessante lijntjes.

    :)

  • Frederik D

    En Malakh mag toch kritisch zijn?