Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het oordeel over de beruchte hoer: Deel 2

  • Gonnie

    Als gelovigen zich in een hoek gedrukt voelen, dan komen zij met hel en verdoemenis.

    Net wat Lotje schrijft menslievenheid is dan ver te zoeken.

  • martin85

    Chris Schreef:

    ——————————————————-

    > Jij zou een ideale dominee zijn voor hel en

    > verdoemenis preken

  • erik7

    Leden van het WTG zijn echt niet de enigen die een dergelijke visie hebben op de VN, het sluimerende Romeinse Rijk en de rol van de (Rooms) katholieke kerk.

    Menselijke hoogmoed en grote getallen betekenen niets bij God, eerder andersom.

    Opb.3:8 Ik weet uw werken; zie, Ik heb een geopende deur voor u gegeven, en niemand kan die sluiten; want gij hebt kleine kracht, en gij hebt Mijn woord bewaard, en hebt Mijn Naam niet verloochend.

    1 Kor.1: 25 Want het dwaze Gods is wijzer dan de mensen; en het zwakke Gods is sterker dan de mensen.

    26 Want gij ziet uw roeping, broeders, dat gij niet vele wijzen zijt naar het vlees, niet vele machtigen, niet vele edelen.

    27 Maar het dwaze der wereld heeft God uitverkoren, opdat Hij de wijzen beschamen zou; en het zwakke der wereld heeft God uitverkoren, opdat Hij het sterke zou beschamen; 28 En het onedele der wereld, en het verachte heeft God uitverkoren, en hetgeen niets is, opdat Hij hetgeen iets is, te niet zou maken;

    29 Opdat geen vlees zou roemen voor Hem.

  • Johanan

    Deze man,lotje heeft totaal geen respect voor zowel Jehovah als zijn zoon.

    Let maar eens goed op zijn schrijven,meestal Godonterend en daarom mijn uitspraak;…Johannes 8:44;… GIJ zijt uit UW vader de Duivel, en GIJ wenst de begeerten van UW vader te doen. Die was een doodslager toen hij begon, en hij stond niet vast in de waarheid, omdat er geen waarheid in hem is. Wanneer hij de leugen spreekt, spreekt hij overeenkomstig zijn eigen aard, want hij is een leugenaar en de vader van de leugen.

    Als men mijn hemelse vader,en vriend of zijn zoon vernederd is het maar goed dat Jehovah zegt,aan mij is de wraak ik zal vergelden.

    Johanan.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Je moet CU kennen . Dacht dat hij zelf predikant is geweest . Maar weet dat niet zeker .

    Maar om wat te verzachten iets moois. en lief

    http://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

  • Boris

    ¥ Lotje ­­¥ Schreef:

    ——————————————————-

    > Je moet CU kennen . Dacht dat hij zelf predikant

    > is geweest . Maar weet dat niet zeker .

    >

    > Maar om wat te verzachten iets moois. en lief

    Schijnheilig vals sekreet.

    http://politiek.startpagina.nl/prikbord/read.php?1490,16250780,16267339#msg-16267339

  • ¥ Lotje ­­¥

    nee hoor ik heb terug geschreven op haar en dat heb iederen gezien hoe men vals beschuldigd werd . ze heb het zelf hier gelezen . X(

  • Boris

    Er is er maar één die vals is en dat ben jij.

  • CU

    Over hoereren gesproken. Verschillende uitgaven van je Brooklynbazen werden in de jaren ‘30 en begin ’40 in de VS verboden vanwege de openlijke symphatie voor de doelstelling van het derde rijk van Hitler, inclusief de antisemitische doelstellingen.. De teksten die je hier boven schreef, zijn dan ook gericht op hen.

    Je moet je doodschamen je aan dergelijke denkbeelden te conformeren. Je superslaven hebben je aardig in hun greep, gij kleingelovige.

  • Johanan

    Hoe krijg je het voor elkaar,die kat/poes lijkt precies op die van mij Kora.

    Kora is blouw/grijs een echte praat kat.

    Bedankt in ieder geval.

    Johanan.