Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het oordeel over de beruchte hoer: Deel 2

  • Johanan

    Ze hebben hun plicht gedaan,gingen allemaal de gevangenis in wegens dienstweigering.

    Johanan.

  • Johanan

    Nee,aan Jehovah met eeuwig leven in het vooruitzich.

    Jij aan de duivel,toekomstzeer onzeker maar dat wist je al.

    Johanan.

  • CU

    Je begrijpt inhoudelijk niet waar het over gaat.

  • Anna Lieze

    Jij zou een ideale dominee zijn voor hel en verdoemenis preken

  • Malakh

    Ik verbaas me een beetje over zulke uitspraken… Ik merkte dat ook al op in het vorige topic. Is dit het goede nieuws dat je aan de mensen verkondigt? Zou het je verbazen dat mensen naar zoiets niet willen luisteren?

    In mijn ogen lijkt je geloof dan ook een beloningsgeloof; terwijl de bijbel duidelijk maakt dat de verzoening in Jezus offergave lag (Rom 5:18) en je zal wel heel bekend zijn met de strijdvraag in Job, waar Satan tegen God zei dat de mens alles zou geven voor zijn ziel (Job 2:4).

    Persoonlijk verbaast het me ook dat je blijkbaar niet de behoefte voelt om kritisch naar je eigen religieuze organisatie te kijken… Is dat niet juist wat Jehovah's getuigen leden van andere religieuze organisaties aanmanen te doen?

  • Sfred+

    Dergelijke beschuldigingen zijn haast niet te kontroleren.

    Hahahahahaha, maar wel geloven……………………….

  • Sfred+

    ;)

  • Frederik D

    :)

    Overigens vind ik Johanan best sympathiek.

  • ¥ Lotje ­­¥

    Johanan staat voor zijn geloof, en dat mag, zoals ik geloof of jij ook ?En mag je duidelijk maken toch????

  • ¥ Lotje ­­¥

    Nou Johanan . dat je voor geloof staat mag natuurlijk maar een beetje menslievend mag daar dan wel bij…….