Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Beatrix ...

• Channah

Goh,ben je nog zo jong dat je tot je 75e door moet werken?

• Channah

Wat ik in al de jaren dat ik hier prik begrepen heb is dat Theo ook slechts een vrijwilliger is, die geen afgestudeerde theoloog is, maar slechts op basis van cursusjes preekbevoegdheid heeft gekregen.

Dus Daantje, wie weet hoe hij zich in het zweet werkt voor zijn dagelijks brood. ;)

• Sfred+

Koning Prins Pils de Eerste, ja dat lijkt mij wel wat. :)-D

• Sfred+

Ben je nu zo pissig omdat je er net achter gekomen bent dat hij niet zal regeren als koning bij gratie god (hij wordt niet gekroond bij gratie god), maar bij de gratie van het volk cq ingehuldigt, via het parlement en als we het zat zijn kan hij via het parlement vertrekken cq gewoon ontslag krijgen.

• Sfred+

Het is wel zeker een onderwerp voor het bijbelforum, alleen komt het Samuel niet zo goed uit. Het gaat namelijk al dan niet kronen onder de gratie god, etc…..

• Sfred+

Maar jij bent een gezonde, en misschien ook gezonden, republikein? Ik ben een republikein. Gewoon omdat een republiek democratischer, redelijker en goedkoper is.

Goedkoper kunnen we over discuteren.

• Sfred+

Waar slaat Fred dan door? Aan jouw persoonlijk ervaring/gevoelens hebben wij niets aan, al zijn die uiteraard wel heel leuk voor je zelf. Maar zij doen niets af aan Fred zijn inbreng.

Daarnaast is het altijd wel makkelijk op met een gouden lepel in je mond vrolijk te zwaaien naar dat grauwe, natte, depressieve gepeupel….

http://nedermeme.nl/wp-content/uploads/2012/03/beatrix-over-bezuinigen3.jpg

• Sfred+

En ik gaf haar een beetje hautain

Je stak je vinger dus op, als ouwe republikein. :D >:D<

• Frederik D

Nee, ik stak geen vinger op. Ik ben niet ordinair.

• Frederik D

Komt die vreselijke bijnaam van het pils drinken met joelende sporters?

Op andermans kosten pils zuipen.

Geld naar topsport is mij ook een gruwel.