Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Beatrix ...

• Frederik D

Eén ding moet ik haar nageven. Ze vond het niets op de Werkplaats van Kees Boeke, die al met al een psychopaat was. Alleen prinses Irene schijnt het daar het geweldig te hebben gevonden. Maar die spoort niet.

• theo

Ik treed (bijna) iedere dag op bij mijn werkgever en (bijna) ieder zondag op in een kerk en zal, als ik niet eerder onder de grond lig EN mijn gezondheid het toelaat ook minstens tot mijn 75ste door moeten gaan vanwege de AOW die vast niet eerder zal worden uitgekeerd als ik 80 ben.

• Daan

Sietse 45 Schreef:

——————————————————-

> O, die is meer dan God.

Ik dacht het toch niet Sietse.

Lees maar wat Jezus zegt, die zal het toch echt wel beter weten dan Samuel.

Johannes 14:28 : Gij hebt gehoord, dat Ik tot u gezegd heb: Ik ga heen en kom tot u. Indien gij Mij liefhadt, zoudt gij u verblijd hebben, omdat Ik tot de Vader ga, want de Vader is meer dan Ik

• Frederik D

Mensen die tegen de werkelijkheid ingaan, heten fantasten.

Maar enkele jaren geleden was ik in een gezelschap op een plein in stad. Plots zei er één: daar is de koningin. Jawel, daar schreed zij een kerk uit. Een kerk die na een restauratie officieel heropend was. Iedereen uit mijn gezelschap spoedde zich naar de koningin. Alleen ik verwijderde me van de koningin en nam plaats op een bankje met mijn rug naar de koningin. Na een minuutje draaide ik mijn hoofd om en mijn blik boorde zich in de blik van Beatrix en vice versa. Ze keek me aan met een blik van: sorry voor deze poppenkast, ik waardeer jouw houding. En ik gaf haar een beetje hautain, licht maar begripvol knikje.

En misschien herinnert zij zich ook deze ontmoeting tussen haar en mij.

• Daan

Wat zeurpiet je nu weer Theo…bah !

Zo hard hoef jij niet te “ werken” , andere gelovigen doen wat jij doet allemaal voor noppes en hebben daarnaast nog fultime baan !

• theo

Hare keuninklijke heugheid heeft op tv vanavond gezegd dat ze mij nog zal ontmoeten.

Als bij ons in huis komt dan zal ik heur gaarne thee serveren in ene geschiverde mok waar haar moeder ook nog uit heeft gedronken toe DIE bij ons thuis was.

• theo

Hahahahaha… zo ken ik je weer Daan.

Je bent een onderDaan van de keuniging maar je bent mijn bovenDaan.

• Frederik D

Die mok is natuurlijk nooit afgewassen sinds Juul eruit had gedronken.

• Frederik D

Kom je ook van Daan vandaan?

• Daan

Sorry, ik kon het even niet laten ;)

Gelukkig maar dat ik die fles wijn niet heb laten verzenden :D