Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De kinderen van Amalek

• CU

Doktertje spelen was ook een leuk tijdverdrijf van Jehovah:

Jesaja 3:17 Zo zal Jehovah den schedel der dochteren van Sion schurftig maken, en Jehovah zal haar schaamte ontbloten.

• CU

Sorry. Maar het plaatje in het topic , waar men een man wat aandoet, doet je niet zo veel?

• Anna Lieze

Het plaatje is ‘slechts’ een tekening en lijkt ver weg en lang geleden en men deed het waarschijnlijk uit geloofsoverovertuiging ( dan mag alles ) of men wist niet beter, het plaatje wat jij plaatst is een aktie voor de lol en zonder reden.. vind ik… bovendien ben ik gek op katten..

• Johanan

Jij hebt het met Gods goed keuring,en dat is niet zo..zet je trouwens net zelf neer.

Maar gevangen genomen maagden mochten niet worden verkracht,je kon er allen mee trouwen.

Johanan.

• Johanan

hoe het moet zijn geweest voor de jonge meisjes om, met de volledige instemming van de Almachtige, te worden verkracht

Jehovah zal nooit en te nimmer zo iets goed keuren.

En zo als je schreef daar stond de dood straf op.

.

Johanan.

• Gonnie

Welk plaatje, ik heb verder geen plaatje gezien.

• Anna Lieze

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Jij hebt het met Gods goed keuring,en dat is niet

> zo..zet je trouwens net zelf neer.

> Maar gevangen genomen maagden mochten niet worden

> verkracht,je kon er allen mee trouwen.

>

> Johanan.

Het feit dat je vrouwen gevangen kunt nemen en er je vrouw van kunt maken vind ik verwerpelijk, welke God staat zoiets toe ?

Een liefdevolle God ?

Geef nu eens duidelijk antwoord op de topic Johanan… Waar is de liefde van God ?

• Nada

Ik snap het ook niet, op een ander bord ook al. Het is trouwens een foto die al jaren rondgaat op het internet, waarschijnlijk genomen in Tunesie.

Maar ik probeer zulke gruwelijk foto's altijd te vermijden want word er heel naar van en dan wordt zoiets gewoon hier neergeplempt. :(

• Anna Lieze

Het plaatje wat in de opening van het topic staat Gonnie.. Een vage pentekening

• Gonnie

Ja en dan ook nog bij getinte mannen, als of getinte mensen zulke wrede dierenbeulen zijn, ik heb jaren geleden ook eens zo'n gruwelijke foto gezien waar 2 Hollanders bij een kat de kop af sneden.