Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Joh 5:28,29: "Het uur komt.

• Anna Lieze

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Nee,absoluut niet maar jij vraagt dat niet uit

> bijbels oogpunt

> maar om gewoon slap te ouwehoeren en daar pas ik

> voor.

> Er is altijd een antwoord,zoek en gij zult

> vinden.

>

> Johanan.

haha, dit is toch het bijbelprikbord, ik vraag iets uit de bijbel en ik sta hartsttikke positief tegenover de bijbel, alleen moeten de fouten er wel uitgehaald worden, men heeft daar zat tijd voor gehad..

Maar ik wist wel dat je er geen antwoord op had..Je had beter kunnen schrijven dat God's wegen ondoorgrondelijk zijn, dat is een dooddoener waar iedereen vrede mee heeft :D

• theo

Daar heb je wel een punt.

Jezus die als eersteling ( als eerste ?) opstond uit de dood.

Ik denk dat daar de SamuelseBoazzensePerianen een klip en klaar antwoord op hebben.

• keessie

Jongens houdt je genotsmiddelen een beetje in bedwang.

• theo

Kijk, dat vind ik nou een zeer doordacht en zeer ter zake doende reactie op een bijbels vraagstuk.

Dankjewel keessie.

• Anna Lieze

Moet jij zeggen ! :D

• Anna Lieze

En het ‘slapende’ meisje uit matheus

• theo

Laten we het wel even letterlijk houden allemaal.

Ik hoor hier niemand wat zeggen, ik zie letters waarmee woorden en zinnen gevormd zijn op het scherm die door anderen geschreven zijn.

• Johanan

Je weet heel goed dat ik op elke tekst kan reageren.

Jij komt met een tegen argument,dan vraag ik aan jouw ,om dat argument te weerleggen,wat staat er in Joh 5:28

en dan otwijk je die vraag en kom je weer met een tekst.

Nog maals wat staat er in die tekst.

Johanan.

• theo

Ook daar heb ik al eens over gepreekt.

Een prachtig literair gegeven zoals omschreven naar het evangelie van Marcus.

• theo

Wat is internet toch gemakkelijk;

28 Wees hierover niet verwonderd, er komt een moment waarop alle doden zijn stem zullen horen 29 en uit hun graf zullen komen: wie het goede gedaan heeft staat op om te leven, wie het slechte gedaan heeft staat op om veroordeeld te worden.