Nee theo,ook nu weer zit je er naast ,het zullen niet alleen mensen zijn die zijn wil volbrengen
er zullen ook heel veel mensen zijn die nog nooit van Jehovah/God hebben gehoort maar hij is een
harte kenner…Jehovah kan ons hart lezen en zien wat voor een persoon iemand is en op grond daar van zal hij
oordelen waarvan hij weet dat zo'n persoon oprecht is,want er is bij Jehovah geen onrecht.
Ik maak alleen maar bekend waar ik voor 100% achter sta,wat men daar mee doet is jouw,hun haar zaak.
Als ik voor me zelf wel eens het verslag van de zondvloed overdenkt,dan hoor ik de mensen uit die tijd lachen,ha ha ha die Noach die denkt dat hij alleen wordt gered,en die gaat ook nog vertellen dat het gaat regenen.
Maar wat triest dat al die mensen wie weet hoeveel er toen,1700 jr na de schepping,leefde hoderduizenden,miljoenen ik weet het niet
maar in ieder geval heel veel.
En nu herhaald de geschiedenis zich,ha ha ha die JG's die denken dat ze alleen de waarheid verkondigen.
Of zijn er meer waarheden theo,of hanteer jij de gedachte,alle wegen gaan naar Rome.
Johanan.