Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Newsweek noemt tweede termijn Obama 'de Wederkomst'

• CU

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Het werd de ruiter op het vuriggekleurde paard

> inderdaad toegestaan de vrede van de aarde weg te

> nemen!

>

>

> > > Johanan.

Je blijft vasthouden aan de leerstelling van Brooklyn dat Jezus in 1914 op aarde terugkwam en ben je metje maten nog steeds op zoek naar Hem.

Doet me denken aan Lord of the Ring en ook aan Harry Potter.

• CU

Bij vele mensen die al 2000jaar wachten op dat fenomeen is een lichtje gaan branden.

• Johanan

Heb jij echt je uiterste best gedaan,en je schepper gevraagd je hart te openen

en je de waarheid omtrend zijn zoon bekent te maken ?

Het is Jehovah die mensen trekt,hoe dat precies werkt weet ik ook niet.

Wat ik wel weet is dat men een ontvankelijk hart moet hebben om de waarheid te begrijpen.

Ik was vroeger Protestands,maar toen men bij mij aan de deur kwam en vertelde dat God Jehovah heet,

en dat hij grootse plannen heeft met de mensheid,waren mijn vrouw in ik zeer enthousiast.

Ik wil helemaal niemand hiet vertellen wat hij/zij moet doen,wat ik doe is vertellen wat Jehovah wil dat ik vertel.

En dat is het bekendmaken van het messiaanse koninkrijk en Jehovah's oordeelsdag over deze goddeloze wereld.

Johanan.

• theo

Maar je gaat niet in op wat ik schreef.

• Johanan

Nee lotje,hoe lief Gonnie ook mag zijn ik wacht op Anneke waar van ik weet dat ze een opstanding zal ontvangen.

Johanan.

• Johanan

Heeft dat nog zin theo,hoe uigebreid ik ook iets neer zet heb nog nooit één positieve

reactie van je ontvangen het is altijd JG's en Brooklyn.

Heb echt wel gelezen wat je schrijft,maar het is troosteloos om te reageren.

Johanan.

• Anna Lieze

Ik hoop het voor je

• Gonnie

Dat hoop ik ook voor Johanan.;)

• Johanan

Absoluut zeker Chris Hebr 11:1;..Geloof is de verzekerde verwachting.

Chris ik ben alles kwijt..Mijn vrouw Anneke,mijn dochter Miranda,Mijn schoondochter Lies

haar broer was mijn schoonzoon.

Mijn ouders,zonder mijn vaste overtuiging in Jehovah's beloften omtrent de opstanding,dus uigaande van

de evolutie dat er dan gewoon niets meer is geloof me dan had ik er een einde aan gemaakt.

Johanan.

• CU

Aan de andere kant lees je in de Telegraaf bij contacten regelmatig dat Jehovah broeders en zusters, hetzij weduwnaar of weduwe, elkaar zoeken. Doen die dan iets fout?