Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Newsweek noemt tweede termijn Obama 'de Wederkomst'

• Johanan

Weet ik.

Wacht op iemand!

Johanan.

• ¥ Lotje ­­¥

Jezus ????

• Johanan

Nee Lotje die zit al op z'n troon.

De meeste kijken naar hem uit,hij komt op de wolken zeggen ze maar als er nu is geen wolken zijn.

Nee Jezus tweede komst is onzichtbaar,en is al lang gebeurd..en nu krijg ik een heleboel schriftplaatsen over me heen

waar ik dus niet op zal reageren,want het is al tot in de treuren aan gehaald.

Je weet wel waar ik op wacht,goed nadenken.

Johanan.

• CU

Johanan Schreef:

——————————————————-

> Nee Jezus tweede komst is onzichtbaar,en is al

> lang gebeurd..

Mooi verhaal, onzichtbaar. Toen de hele club van gezalfden van Brooklyn zich verzamelden op de Olijfberg in 1914, waaronder Judge Rutherford met zoon en Charles Taze Russel om de komst van Jezus te aanschouwen, en Jezus niet kwam, verklaarden ze de terugkomst als een onzichtbare terugkomst.

Maar dit konden ze niet volhouden, dus werd in 1995 deze profetie veranderd……

Over geloofwaardigheid gesproken

> Je weet wel waar ik op wacht,goed nadenken.

>

> Johanan.

Tot het licht bij je aangaat?

• ¥ Lotje ­­¥

Je weet wel waar ik op wacht,goed nadenken

Ik ben niet helderziende . en glasbollen heb ik niet

• Frederik D

Bovendien lijkt Obama's naam zelfs door Jezus te worden genoemd. In Lukas 10:18 zegt Jezus: ‘Ik zag de satan als een bliksem uit de hemel vallen’. In het Hebreeuws leest de term ‘bliksem als de hemel’ als… Barak O Bama. Onthulde Jezus hier daadwerkelijk de identiteit van de toekomstige Antichrist en daarmee de tijd van Zijn terugkeer, of is dit alles slechts puur toeval?

——————————

Maar Lukas is toch in het Grieks geschreven?

Overigens, Xander was de afkorting van Alexander de Grote en die stond symbool voor … de Antichrist !!! Dus Xandernieuws is in wezen een werktuig van Satan. Dus jij, Keessie, loopt aan de leiband van Satan. Jammer voor je.

• Ellen-Josee

Wat voor Hebreeuws is dat dan Frederik?

:P

• samuel

Ellen we spraken laatst over die travestiet zijn naam is Hanno Raaijmakers.

• Frederik D

Ja en?

• samuel

Wat ja en?