Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Blijde boodschap

  • Anna Lieze

    Dat is kletskoek, er zijn meerdere blije boodschappen, sla je bijbeltje er maar op na

  • Nada

    Zulke mensen klinkt best wel heel denigrerend. :(

  • samuel

    Ach Nada laat gaan, het is de moeite niet waard.

  • theo

    samuel Schreef:

    ——————————————————-

    > Waarom houd jij je niet aan je woord?

    >

    > Er is maar één blijde boodschap en dat is; dat

    > er alleen door Jezus Christus verzoening is met

    > God en Hij alleen de redding is voor de

    > verlorenen.

    Juist !!!

    En niet alleen een persoonlijke stammengod die alleen mensen redt die op exact dezelfde manier ( super) gelovig zijn als Samuel of Johanan of de paus of Ellen of Boaz of Peri of … …of…of…of…

  • Anna Lieze

    Wat ben je opeens aardig tegen Nada, dat was gisteren wel anders.

    Re: Aan de deur!

    Gepost door: samuel ()

    Datum: 20 januari 2013 00:10

    Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat er om dat jij een onnadenkende reactie plaatste op iets waar je geen verstand van hebt.

    En een knipoog verandert daar niks aan Nada.

    samuel

    http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16273924/16274326/re-aan-de-deur!#msg-16274326

  • samuel

    theo Schreef:

    ——————————————————-

    > samuel Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > Waarom houd jij je niet aan je woord?

    > >

    > > Er is maar één blijde boodschap en dat is;

    > dat

    > > er alleen door Jezus Christus verzoening is met

    > > God en Hij alleen de redding is voor de

    > > verlorenen.

    >

    >

    > Juist !!!

    >

    > En niet alleen een persoonlijke stammengod die

    > alleen mensen redt die op exact dezelfde manier (

    > super) gelovig zijn als Samuel of Johanan of de

    > paus of Ellen of Boaz of Peri of …

    > …of…of…of…

    Je zal toch beter je Bijbel moeten lezen, God koos (lees uitverkoren) het volk van Israël, het twaalf stammenvolk om Zich aan te openbaren, dat maakt Hem toch een stammen God! Even terzijde.

    Zonder geloof in Jezus Christus en in Zijn naam, heeft die verzoening geen effect. Er sttat niet voor niks Hij die gelooft zal behouden worden!

    Dus ja dan zal je toch het juiste geloof moet hebben, in de heilige God van Israël, de God van de twaalf stammen.

    Je mag het weerleggen, maar wel Bijbels theo.

  • Anna Lieze

    Romeinen 10

    12 En er is geen onderscheid tussen Joden en andere volken, want ze hebben allen dezelfde Heer. Hij geeft zijn rijke gaven aan allen die hem aanroepen, 13 want er staat: ‘Ieder die de naam van de Heer aanroept, zal worden gered.’

  • Anna Lieze

    Romeinen 9

    15 Hij zegt immers tegen Mozes: ‘Ik ben barmhartig voor wie ik barmhartig wil zijn, ik schenk genade aan wie ik genade wil schenken.’ 16 Alles hangt dus af van God en zijn barmhartigheid, niet van de wil of de inspanning van de mens.

  • theo

    DUS..God zal Zijn uitverkoren volk Israel allemaal nooitophoudend naar de hel zenden want ze hebben het juiste geloof niet en ook nooit gehad..de joodse concentratiekampslachtoffers van de aardse hel naar de “”goddelijke“” hel.

    Evenals trouwens iedereen die niet exact dezelfde geloofsovertuigingen heeft als Samuel.

    Of ga je dat nu ontkennen ?

  • Anna Lieze

    Mat 12

    37 Want op grond van je woorden zul je worden vrijgesproken, en op grond van je woorden zul je worden veroordeeld.’