Korte samenvatting van dit topic
Het evangelie volgens Samulullus
Hoofdstuk 1
http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/16275725/blijde-boodschap#msg-16275725
1.De hemel en de hel bestaan Gonnie, en geloof dat maar, lees de Bijbel. Nog een fijne dag, wie weet hoeveel je er nog hebt.
2.De rest van je nonsens heb ik naast me neer gelegd, normaal wek je mijn interesse niet, maar hier moest ik je inlichten.
3.En laat Hem gewoon zijn gang gaan, dat doen je maatjes ook en daar zeg je niks van. Je bent dus nog een huichelaar ook op dat punt. Verdwijn.
4.Ik had je toch vermaand te verdwijnen!
5.Is dat het hysterische gelach van een overspeelster?
6.Wie heb je bedrogen dat je > iedere keer maar over overspel begint?
7.Wat geeft jou enig idee dat jij met kan discuteren Majorie? Precies!
8.Dit is mijn topic. En jij hebt hier niks te zoeken als christenhaatster. Dus verdwijn gewoon.
9.Zo zie je maar de ware aard van je persoontje komt altijd boven Majorie, wist ik wel!
10.Qua je inleg en uitlegkunde komt dat niet echt te voorschijn. Tot zover maar weer, mijn interesse is weer verdwenen!
11.En ik heb geen boodschap aan een ander zijn boodschap als die boodschap niet overeenkomt met wat de Bijbel leert. Punt.
12.Je zet weer een verkeerde interpretatie neer van wat ik aan je schreef, ik schreef dat “jij” niet mijn interesse wekt. Geen ondoordachte conclusies neerzetten!
13.Je moeder heeft je toch geleerd dat je niet mag liegen Gonnie!
14.duimpje van lotje
15. Lotje amuel heeft het hart op de goede plaats
16.Ben je geen rotte appel dan? Je gedraagt je anders wel zo Majorie!
17. Duimpje van Lotje
18.En dan krijg je waar je om vraagt.
19.Wat doe je hier behalve het achterwerk van Gonnie likken?
20.Duimpje van Lotje
21.Dat is natuurlijk weer dom en achterlijk gezwets van de christenhaatster Majorie. Er is iets niet helemaal pluis in haar leven.
22.Vandaar haar afkeer van het christendom, en de hang naar zelfrechtvaardiging.
23.Maar je kent God en Jezus Christus niet! En nu denk je te weten wat God of Jezus denkt, een beetje hoogmoedig niet en dat voor een overspelpleegster.
24.Ik lieg nooit, en overspel is een zonde toch!
25.Dan hoop ik maar dat jezelf aan je woord gaat houden, anders zet jezelf weg als een onbetrouwbaar persoontje.
26.Ach ja Lotje, zo zie maar verstand is ver te zoeken bij dit soort personen.
27.Achterwerk bevochtigen gaat ze makkelijker af.
28. Duimpje van Lotje