Wie onrechtvaardigheid doet, doe nog verder onrechtvaardigheid; en de vuile worde nog verder vuilgemaakt.
Johanan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlsamuel Schreef:
——————————————————-
>
> Ja, God manifesteert zich als een mannelijke
> Geest.
>
> Of wil je dat Bijbels ontkrachten theo?
Dat is bijbels te bekrachten, want:
Jes. 3:17 Zo zal de HEERE den schedel der dochteren van Sion schurftig maken, en de HEERE zal haar schaamte ontbloten.
En dat doet alleen een mannetje.
Nee het staat er precies hetzelfde in de NWV:
Online Bijbel
NIEUWE-WERELDVERTALING VAN DE HEILIGE SCHRIFT
Openbaring 17:1–18
WEERGEVEN
1En één van de zeven engelen die de zeven schalen hadden, kwam en sprak met mij en zei: „Kom, ik zal u het oordeel tonen over de grote hoer, die op vele wateren zit,2met wie de koningen der aarde hoererij hebben bedreven, terwijl zij die de aarde bewonen, dronken werden gemaakt van de wijn van haar hoererij.”
3En hij voerde mij in geest weg naar een wildernis. En ik zag voorts een vrouw, die op een scharlakengekleurd wild beest zat, dat vol was van lasterlijke namen en dat zeven koppen en tien hoorns had.4En de vrouw was getooid met purper en scharlaken en versierd met goud en edelgesteente en parels, en in haar hand had zij een gouden beker, die vol was van walgelijkheden en de onreinheden van haar hoererij.5En op haar voorhoofd was een naam geschreven, een mysterie: „Ba̱bylon de Grote, de moeder van de hoeren en van de walgelijkheden der aarde.”6En ik zag dat de vrouw dronken was van het bloed der heiligen en van het bloed van de getuigen van Jezus.
Ik zal gelijk de link plaatsen: NWV
Ach ja nu slaat hij gewoon hoofdstuk 17 over, en gaat naar hoofdstuk 18 en daar staat ook nog een leuke tekst in vers 23 en geen licht van een lamp zal ooit nog in u schijnen, en geen stem van een bruidegom en van een bruid zal ooit nog in u worden gehoord; omdat uw reizende kooplieden de hooggeplaatste personen der aarde waren, want door uw spiritistische praktijken werden alle natiën misleid.
En dat is nu net waar het WTG aan gedaan heeft en nog steeds aan doet, vervelend!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?