Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

„De dood van een christen is geen verlies, maar grote winst!”

• perihelium

Chris Schreef:

——————————————————-

> Dat hij dood is

Waarom zou dat zijn eigen schuld zijn als dat zo zou zijn. Gelukkig is hij niet dood. Beter lezen..

• Johanan

Aan jouw,en aan Jehovah;….De heilige geest is in deze tijd op grootse wijze werkzaam.

Jehovah heeft via zijn zoon de opdracht gegeven voor een wereld-omvattend predikingswerk Matth24:14;28 de laatste verzen

Een heel belangrijke reden dat Gods woord in deze tijd de overhand neemt, is dat Jehovah’s geest, net als in de eerste eeuw, krachtig werkzaam is.

Jezus zei: Niemand kan tot mij komentenzij de Vader, die mij heeft gezonden, hem trekt;….Johannes 6:44.

Deze woorden suggereren dat God op een zachtaardige manier degenen die de juiste gezindheid hebben ,de bijbel noemd het ook wel een omtvankelijk hart,trekt door een beroep te doen op hun hart.

Door middel van de predikingsactiviteit van zijn Getuigen trekt Jehovah de begeerlijke dingen van alle natiën…..de zachtmoedige, met schapen te vergelijken mensen op aarde eruit om dienst voor hem te verrichten. Haggaï 2:6, 7.

Het is zijn organisatie,en dan kun jij dat wel minachtend dat clubje noemen, maar juist dat clubje wordt door zijn geest geleidt/gestuurd.

Voor dat je weer,onnadenkend iets neer zet onderzoek eens wat die organisatie allemaal tot stand brengt.

Alle grote kantoren waar de grootste drukpersen terwereld staan draaien dag en nacht om aan de vraag voor bijbel,lectuur boeken,tijschriften enz enz

te kunnen voldoen.

En dat allemaal gratis,geen enkele getuigen heeft een salaris,hooguit een vergoeding van max paarhonderd € of $.

Dus zo werkt Jehovah.,en zo brengt hij de grote schare bijeen om de wereldomvattende grote verdrukking te overleven.

En dat met een toename van meer dan 1000 personen per dag,en allemaal uit de gevestigde religies.

De symbolische Ark van Noach.

Johanan.

• CU

Johanan Schreef:

——————————————————-

>

> Jezus zei: Niemand kan tot mij komen tenzij de

> Vader, die mij heeft gezonden, hem

> trekt;….Johannes 6:44.

> Deze woorden suggereren dat God op een

> zachtaardige manier degenen die de juiste

> gezindheid hebben ,de bijbel noemd het ook wel een

> omtvankelijk hart,trekt door een beroep te doen op

> hun hart.

>

Predestinatie dus.

• Anna Lieze

perihelium Schreef:

——————————————————-

. Gelukkig is hij niet dood.

Een storm in een glas water dus

• keessie

1000 personen p/dag wereldwijd of alleen in Nedereland?

• perihelium

Chris Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> . Gelukkig is hij niet dood.

>

> Een storm in een glas water dus

Wat een vreemde reacties plaats jij. Maar dat is niet vreemd als je het niet leest en alleen maar wil spotten. Zou je er niet serieus op in willen gaan?

• Anna Lieze

Stukjes van Ellen zijn niet zo interessant, ik reageerde op de foto van die vriendelijke meneer, ik heb geen letter van het bericht van ellen gelezen

• Ellen-Josee

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Ja Iran is ook geen pretje.. Bedankt voor het

> plaatsen en laten we hem en andere christenen die

> worden vervolgd in onze gebeden houden. Dit is

> hem:

>

> http://shariaunveiled.files.wordpress.com/2012/12/

> pastor-youcef-2.jpg?w=627&h=426

Jazeker het is heel belangrijk voor onze broeders en zusters in gevangenschap of levensgevaar vanwege hun geloof te bidden.

Bedankt dat je de foto erbij zette, ik kon die niet meer vinden.

Shalom,

Ellen

• Anna Lieze

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Jazeker het is heel belangrijk voor onze broeders

> en zusters in gevangenschap of levensgevaar

> vanwege hun geloof te bidden.

Zolang het maar broeders en zusters zijn, de rest kan kreperen

• Ellen-Josee

Net wat Peri zegt: je kwekt er maar wat op los, zonder te weten waar het over gaat.

Je bent hier weer om te rellen en te spotten. Uiteraard, dat is niet interessant.

Ellen :)