Denk je niet dat ik het schreef om jezelf te beschermen en niet mijn persoontje??
Komt dat niet in je op??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Denk je niet dat ik het schreef om jezelf te
> beschermen en niet mijn persoontje??
>
> Komt dat niet in je op??
Na, ik was al niet meer zo geinteresseerd.
By the way; jij was toch begonnen met die opmerkingen en waarom dan NU ineens die bescherming?
Komt me een beetje maffioos over…
Ik schreef dat jij zo ontzettend veel hebt meegemaakt en dat jij blijkbaar vrienden hebt in alle geledingen wan twelk onderwerp er hier ook voorbijkomt: Ellen heeft het meegemaakt en/of heeft vrienden die…..
Dan schrijf je :
Citaat Ellen; Ook zet ik wat ik heb verworven graag in om een ander te helpen. Dat maakt mij tot een mens waarmee men graag omgaat of bij in de buurt wil zijn- einde citaat.
————————–
Als ik zou schrijven: Ik heb goede leermeesters gehad die me voortreffelijk les hebben gegeven in preken, die verworvenheid straal ik uit op de kansel. Als ik ergens gastvoorganger ben dan komen er meer mensen in de kerk dan bij andere voorgangers, de kerkgangers zijn o zo blij met mij.
Bovendien als pastor dragen ze mij ook op handen… ze willen mij graag als pastor in de buurt.
———————————-
Of het nou waar is of niet…. hoe komt dat bij je over?
Begrijp je nou echt niet de arrogantie en de eigendunk en de egotripperij van je uitingen hier ??
“”O… de mensen zijn ZOOO vreeslijk blij met mij en ik ben trouwens ook heel blij met mezelf“”
——————-
Befrijp je nou dat ik niet mezelf wilde beschermen bij je duimpje naar Daan maar dat ik jou wilde beschermen??
Wil je nog steeds doorgaan???
Ach arme Ellen toch, om dat jij altijd alles bij elkaar fantaseert , ga jij er van uit dat iedereen dat doet.
Jij weet niet wat mij opgedragen is, maar stakkertje jij moet en zal altijd weer komen met jouw wonderlijke verhalen en gebeurtenissen, wat jouw alleen overkomt.
Jij bent hier een heel bijzondere vrouw hoor, wees daar gerust op.
Maar toch neem die raad van mij aan en vraag God of Hij jouw het juiste inzicht over je zelf wilt geven.
Wacht even, ook dat is waarschijnlijk niet echt bij jou, en is dat ook fantasie, dat jij doet of jij wel gelovig bent.
Ben jij echt gelovig Ellen, of doe jij als of en wil jij ook daar in het best gelovige van dit bord zijn.?
Groetjes Gonnie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?