Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Meer dan 100.000 christenen vermoord in 2012”

• perihelium

Chris Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> en die verdrukking van Christenen zie je al op

> het

> > prikbord.

>

> ????

Dit prikbord is niet bepaald een plek waar je als Christen je geloof kunt uiten zonder belachelijk gemaakt te worden. En dat terwijl dit prikbord daarvoor is bestemd.

• Anna Lieze

En jij noemt dat verdrukken ……

• perihelium

Chris Schreef:

——————————————————-

> En jij noemt dat verdrukken ……

Heb je er een beter woord voor?

• Frederik D

Inderdaad:

?????

• Frederik D

Nee, dit prikbord is bedoeld om uit diverse invalshoeken de Bijbel te bestuderen.

• Frederik D

Ongelovigen worden hier meer vervolgd dan gelovigen.

• Anna Lieze

Als jij graag verdrukken wilt gebruiken dan ga je je gang maar, beetje zielig is het wel vind ik

• Frederik D

Ik kan me niet herinneren dat jij of ik ooit een poging heb/hebt ondernomen om Peri te censureren. Ik kan me wel herinneren dat Peri voor censuur pleitte. En dat ondanks de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.

• Johanan

Ja jij,voor jouw is alles wat je niet wil/kan begrijpen een sprookje.

Maar toch zullen er,in de nabije toekomst, miljarden mensen meer op aarde

len dan nu het geval is.

Mooie beschrijving over het toekomstige paradijs,geen sprookje;…Want dit heeft Jehovah gezegd, de Schepper van de hemelen, Hij, de ware God, de Formeerder van de aarde en de Maker ervan, Hij, die haar stevig heeft bevestigd, die haar niet louter voor niets heeft geschapen, die haar geformeerd heeft om ook bewoond te worden: Ik ben Jehovah, en er is geen ander.

De miljarden die gestorven zijn,daar van zullen de meesten een opstanding krijgen het geen impliseerd

de de Schepper er voor zal zorgen dat er genoeg ruimte is voor deze mensen.

En over al die mensen wordt gezegd;..„Zij zullen stellig huizen bouwen en bewonen, en zij zullen stellig wijngaarden planten en hun vrucht eten;…Jesaja 65:21. Waar worden huizen gebouwd en wijngaarden geplant? Waar worden vruchten gegeten? Op aarde. Spreuken 2:21 vermeldt uitdrukkelijk: De oprechten zijn het die op de aarde zullen verblijven.

Johanan.

• Johanan

Het begrijpen van een stelling is soms erg moeilijk hoor Lia.

Laat maar verder.