Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verbeeld

• Sietse 45

Is toch spijtig dat zoiets niet gebeurd wat zouden deze kerkelijken meer licht uitstralen als ze toch eens onder jou woord zouden komen theo.

• Gonnie

:S

• Ellen-Josee

Waarin leven ongelovigen zich zo in dan?

Ik vind wel dat Frederik zich probeert in te leven in het christelijke of joodse geloof.

Maar de meeste ongelovigen zijn ongelofelijk met zichzelf bezig en hoe het op hun manier moet.

En degenen die jij dan acceptabel vindt, vind ik niet direct gelovig.

• Ellen-Josee

Voor jou is er ook wel een hokje Gonnie…

:D

• Gonnie

Ja dat hokje mogen ze wel kooien, want ik ben niet het type dat zich stilletjes en gelaten in dat hokje gaat schuilen.

En dan nog wat, ieder die zich uitgeeft als een christen die in navolging van Jezus wil leven daar verwacht ik geen vuilspuiterij en onbehoorlijke insinuaties naar zijn mede mens.( Tot het laatste behoor jij niet onder laat ik dat even gezegd hebben.)

Maar het is mij wel opgevallen , dat christen zijn geen meer waarde heeft tegen over mede mensen.

Totaal niet.!

• Sietse 45

Voor jou is dat pad ook geëffend naar die diepe duisternis Ellen zoals dat voor elk mens geld.;)

Je kunt wel menen dat je boven de ander staat, nee Ellen ieder is gelijk niemand heeft ook maar enig voordeel.

Prettige avond verder.

• samuel

Niet om het een of ander Gonnie, maar christenen zijn pas christenen als ze aan jouw verwachting voldoen maak ik op uit je schrijven.

Is dat algemeen bepalend jouw verwachting?

• Sietse 45

samuel Schreef:

——————————————————-

> Niet om het een of ander Gonnie, maar christenen

> zijn pas christenen als ze aan jouw verwachting

> voldoen maak ik op uit je schrijven.

>

> Is dat algemeen bepalend jouw verwachting?

Ben jij een uitverkorene soms.

• samuel

Ja.

Jij niet zeker?

• Sietse 45

samuel Schreef:

——————————————————-

> Ja.

>

> Jij niet zeker?

Nee.