Jij beeldt je anders ook wat in…
Laat ik je even uit de droom helpen: je weet niets van mijn pad en ook helemaal niets over wat ik denk.
En je gedachte dat iedereen gelijk is, is zo krom als wat.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk verwacht van christenen inderdaad een socialere levenshouding en geen neerbuigende en denigrerende opmerkingen naar wie ook.
En dat is niet alleen hier op dit bijbelbord hoor, ik heb vroeger in een diaconessenhuis gewerkt en als ik daar alleen al denk, is al genoeg.
Laat ik het dan maar dan niet hebben over mijn zeer vrome gereformeerde familie, die mij weigerde een hand te geven om dat ik ongehuwd zwanger was.
Ik denk dat dat gelijk is, het valt hier gewoon op dat Peri erg gevoelloos zijn medeleven betuigd. In het bericht van Boaz, die zelf ook gelovig is, gaat hij een antwoord geven wat Boaz ook al zelf weet en bij Frans had Daantje een goed weerwoord. Maar om dan te zeggen dat gelovigen over het algemeen minder invoelingsvermogen hebben vind ik niet blijken hier en ook niet in mijn leven.
En dit schreef ik niet om Peri af te vallen maar hij geeft gewoon antwoorden waaruit geen gevoel blijkt en dat valt gewoon op. Maar ik denk wel dat hij het goed bedoelt.
Ellen-Josee Schreef:
——————————————————-
> Jij beeldt je anders ook wat in…
>
> Laat ik je even uit de droom helpen: je weet niets
> van mijn pad en ook helemaal niets over wat ik
> denk.
> En je gedachte dat iedereen gelijk is, is zo krom
> als wat.
>
>
> Ellen
Ik beeld me helemaal niks, maar heb ik ongelijk als je voor God komt te staan
maakt het verschil wie je bent of welk kleurtje je hebt? je wordt daar nog even gekeurd voor de militaire dienst
Ze hebben mij ook om de met de Bijbel om de oren geslagen met hun vrome geleuter tot je strontziek van werd,
en er is niks veranderd sinds al die jaren ze zijn nog net zo gek als een draai deur.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?