Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verbeeld

• Nada

Je hebt gelijk over dat onderwerp van de Vluchtkerk en je hebt gelijk dat lezen ook een kunst is. Daar kan ik nog wel iets in leren. Om niet te vaak uit te gaan van het slechte wat iemand schrijft terwijl er misschien wel net zoveel goeds in zit.

• Ellen-Josee

Sietse 45 Schreef:

——————————————————-

> Ellen-Josee Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Nou ik heb al moeite genoeg om uit die wartaal

> van

> > jou wijs te worden.

> > Ga daar eerst iets aan doen voor je commentaar

> > hebt.

>

> Probeer je wat opstang te jagen:D

Dat is je dan weer gelukt!

::o

• Channah

Maar je mag best pissig worden, hoor! :);)

Ik heb het geluk gehad dat ik goed heb leren ruzie maken. Daar waren de avondmaaltijden in ons ouderlijk huis dé tijden voor. En het ging hard tegen hard. Mijn vader, mijn oudste broer en ik waren de felsten. Ik denk dat menigeen zou zitten bibberen als ze zo'n ‘discussie’ zou meemaken. Maar het bleef altijd bij het onderwerp, en als we het niet eens werden: geen probleem. Dan riep mijn vader: “Wil er iemand nog iets drinken?” :)

• keessie

Een heel grote zucht.

• Nada

Ben soms pissig :D Bij ons ging het anders, het is vaak schreeuwen maar dat komt ook omdat mijn moeder met haar moeder in Marokko zat te bellen en dan in die telefoon schreeuwde alsof ze die hele afstand met haar stem moest overbruggen. :D Deden wij iets verkeerds dan zag je dat al want dan trok ze haar pantoffels uit om ze naar je hoofd te gooien. Mijn vader is best rustig en lief, mijn moeder is ook lief hoor maar ietsjes meer van ‘ik gooi eruit wat me dwarszit’.

Als wij het niet eens werden dan gingen we dagen door. :D

Ik heb niet echt leren ruzie maken dus en ben te snel van het bemiddelen. Jakkes, krijg ik zomaar een inzicht door jou.

• samuel

Indien nodig wel, anders laat ik hem gewoon thuis.

• Channah

Je hebt er in ieder geval mooie verhalen aan over gehouden met dat gegooi met pantoffels. ;)

Denk nou niet dat alles bij mij thuis 100% ideaal was. Dat kan gewoon niet. Mijn ouders, net als de jouwe, deden gewoon hun best op hun manier. Wees maar blij met ze.

• Sietse 45

Elk huisje heeft zijn kruisje zeiden ze vroeger altijd,

maar zo is het vandaag de dag nog steeds.

• Nada

Ben ook blij met mijn ouders. En ik heb hard leren rennen. :D

• Nada

Dat is wel zo, maar mijn ervaringen vallen niet onder het kruisje hoor. Ik heb er geen traumatische ervaring aan overgehouden.