Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Paus en homoseksualiteit

• Sfred+

Tis niet de eerste keer als zij de witte rook in het Vaticaan een handje helpen om van een paus af te komen. ;)

• Douce.

Hij zat waarschijnlijk niet glunderend aan een garnalencocktail te denken:D

Douce

• Douce.

Maar dan is het een “fikkie” stoken…

Weet jij trouwens waarom de Paus niet gecremeerd wil worden?

Omdat hij nog leeft.

Douce

• Frederik D

Je gaat voorbij aan het feit dat er allerlei tussenvormen bestaan. Bij een vrouw kunnen manlijke genen actief zijn en bij een man vrouwelijke genen. En soms zelfs dierlijke genen die normaliter inactief zijn.

• samuel

Ja en!

Bij mensen zitten geen dierlijke genen, daarom zijn wij mensen, en dieren dieren!

• Sfred+

Wij zijn ook maar gewoon zoogdieren en niet anders.

• Boris

X(

• Frederik D

Jouw DNA weerspiegelt jouw evolutionaire geschiedenis. Gelukkig zit veel dierlijk DNA op slot.

• theo

Biologisch heb je natuurlijk gelijk.

“”Gewoon“” zoogdieren.

Sommigen/velen van ons wel met nare trekjes zoals daarb.v. zijn egoisme en machtsbelust.

Er zijn weinig zoogdieren die elkaar zo naar het leven staan als mensen.

Er zijn geen zoogdieren die nietsontziend de natuur leegzuigen/vergiftigen zoals mensen.

Ik ben geen bioloog maar ik denk dat er ook geen zoogdieren zijn die zich de zin ven het leven afvragen . Ook onder atheisten ( de meeste??) komt de vraag vroeg of lat naar boven wat de zin van het leven is .

Waar komen we vandaan, wat doen we in/met ons leven en waar gaan we naar toe.

Geboren worden, in je luiers poepen, naar school- huwen/samenwonen- kinderen verwekken/baren- werken- als je oud mag worden weer in je luiers poepen en doodgaan.

De zin van het leven - leven na de dood??

Dood is dood? Natuurlijk het kan.

God heeft niet de mens geschapen maar de mens heeft God geschapen om maar niet eindig te hoeven zijn?

Overigens ben ik persoonlijk van mening dat, wanneer mensen alleen maar gelovig zijn vanwege angst voor de hel dat ze niks van het christelijk geloof hebben begrepen.

• samuel

Wat een quatsch, ik heb geen dierlijk DNA en een dier heeft geen menselijk DNA, wel zijn we uit de zelfde bouwstoffen opgebouwd, met als hoofd element koolstof.

Maar van mij mag je best geloven dat je uit een dier bent ontstaan, je moet toch wat geloven!

Ongelovig zijn bestaat immers niet.