Op een ander prikbord werd er gespeculeerd dat hij zelf homo zou zijn.
En dat er ook info op het internet te vinden is van de tijd dat hij nog geen paus was die dit zou bevestigen.
Het valt ook wel op dat hij erg verlekkerd kijkt in het filmpje.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJe kunt nu rechtstreeks je verontwaardiging kenbaar maken via Twitter @pontifex
Ratzinger braakt daar overigens nog veel meer onzin uit.
Of hij de reacties zelf leest, betwijfel ik, maar misschien is hij soms toch nieuwsgierig.
Zijn grootste Nederlandse handlanger, Wim Eijk, zit trouwens ook op Twitter.
We zouden met ons allen kunnen vragen wat hij denkt tegen zijn baas in Rome te gaan ondernemen @Eijk
God is niet altijd zo duidelijk in zijn schepping. Tussen man en vrouw bestaan overgangsvormen. Genetisch gezien zijn zulke tussenvormen logisch. Maar ja, theologisch gezien zijn zulke tussenvormen blijkbaar moeilijker te behappen. Maar ik ga toch liever voor een realistische, biologische benadering dan voor een irrealistische, theologische benadering.
schandelijke homoseksuele praktijken.
dat homoseksuelen soms nog het lef hebben om hun huwelijk in een kerk te laten inzegenen.
Of homoseksueel actieve mensen die een kerkelijke functie betreden.
Verder dient niemand dit persoonlijk als aanval op hun geaardheid op te vatten, want ik schrijf dit vanuit Bijbels standpunt.
Ik noem zo iemand een hypocriete hufter. De kan jij natuurlijk als een persoonlijke aanval zien en dat is het ook, want ik schrijft dit vanuit mijn standpunt en verschuil mij nergens achter om mijn mening te ventileren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?