Ik had het al onderzocht en hoe kom je erbij dat ik peri in een hokje duw? Ik weet niet eens welke stroming hij aanhangt? Is hij baptist? katholiek? nederlands hervormd, ik weet het niet hoor.
Raar dit bericht van jou.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJakkes, wat een aansteller net als islamieten die in djinn en shrik geloven dus. Er was toch een toren van Babel en toen had God toch verdeedheid en haat en onbegrip gezaaid? Ik meen me te herinneren dat toen alle mensen andere talen spraken zodat niemand nog begrip had voor elkaar. Dat was een les. Maar om dan nu nog opzettelijk dat even na te doen. Knettergek ben je dan.
Ik vind het filmpje ook eng eigenlijk.
Nada Schreef:
——————————————————-
> Ik had het al onderzocht en hoe kom je erbij dat
> ik peri in een hokje duw? Ik weet niet eens welke
> stroming hij aanhangt? Is hij baptist? katholiek?
> nederlands hervormd, ik weet het niet hoor.
>
> Raar dit bericht van jou.
Re: Alpha-cursus in Amsterdam
Gepost door: Nada ()
Datum: 17 december 2012 19:06
Is het waar wat CU zegt dat sommige medecursisten bij de stroming horen en zo proberen meer invloed op de gehele cursus te hebben? Want er zijn zat mensen die overdonderd zijn en doordat de groep overal mee in lijkt te stemmen niets meer durven zeggen.
Welke bedoeling had je dan met de stroming die je hier in je reactie noemt?
En als je onderzocht hebt wat de Alpha-cursus is en waar deze gegeven worden wat je zelf dus beweert!
Dan kan je zien dat je zelf je stroming uit kan kiezen en vragen op de betreffende site.
Sorry ik hou van oprechte eerlijke mensen Nada!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?