Iemand die het met Peri eens dat is een goed christen.
Theo is in de ogen van Peri niet een goed christen en als iemand (waarover dan ook) het eens is met theo dan is diegene natuurlijk ook niet een goed christen.
Moeilijker is het niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlperihelium Schreef:
——————————————————-
> Natuurlijk mag dat en jij kan Theo ook een weerwoord geven in plaats van met hem mee te praten.
Jij hebt natuurlijk liever dat er met jou meegepraat wordt maar daar is een belangrijke voorwaarde aan verbonden. Je geeft antwoord op WAT iemand zegt en niet Wie het zegt. Zo doe ik het dus.
Dan wel een normale christen en geen groepje die al een groepje was voordat die cursus bestond maar net doen alsof alles gezellig is en niet eerlijk zeggen: Luister eens cursisten, wij zitten hier met zeven personen in de groep om deze alpha cursus wat te sturen. Kom erbij! Nou dat was dan wel eerlijk maar dan hoef ik niet meer. Ik hoef geen groepsovertuiging, ben niet dom of zo.
Nada Schreef:
——————————————————-
> Dan wel een normale christen en geen groepje die
> al een groepje was voordat die cursus bestond maar
> net doen alsof alles gezellig is en niet eerlijk
> zeggen: Luister eens cursisten, wij zitten hier
> met zeven personen in de groep om deze alpha
> cursus wat te sturen. Kom erbij! Nou dat was dan
> wel eerlijk maar dan hoef ik niet meer. Ik hoef
> geen groepsovertuiging, ben niet dom of zo.
Ik had al gezegd dat niemand zich anders voordoet en er is geen vooropgezet plan van een bepaald groepje. Jammer dat je zo achterdochtig bent maar dat is niet nodig en je bent welkom.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?