Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Vluchtkerk

• Sfred+

Ach wel nee, in veel landen is illegaal verblijf strafbaar.

• Sfred+

Ben jij in die landen geweest Sietse? Ik heb jaren bij internationale reddingsteam gezeten tot 2011 daar dat ik door ziekte niet meer door de keuring kwam en heb het een en ander wel meegemaakt, als kwezeltje. >:D<

• perihelium

http://www.sndvu.nl/verhalen-van-vluchtelingen.html

• Sfred+

ik heb gehoord van

Ik ben er zelf meerdere keren geweest als hulpverlener, reddingwerkers. mijn laatse uitzending was 2006 en ben gestopt ermee in 2011 door ziekte. Ik weet niets. ;)

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Ach wel nee, in veel landen is illegaal verblijf

> strafbaar.

Dat is een aantasting van de mensenrechten.

• Sfred+

Deze verhalen zijn uiteraard niet gekleurd en 100% neutraal, ja ja een slager die zijn eigen vlees keurt…. Nu ook nog gaan praten met mensen van de IND en deze verhalen ook even publiceren.

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> ik heb gehoord van

>

> Ik ben er zelf meerdere keren geweest als

> hulpverlener, reddingwerkers. mijn laatse

> uitzending was 2006 en ben gestopt ermee in 2011

> door ziekte. Ik weet niets. ;)

Een hulpverlener zonder hart is niet minder erg dan de vijand van een vluchteling.

• Sfred+

Ach wel nee, dat is het linkse vluchtelingenwerk industrie die hun miljoenen business in stand moeten houden.

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Deze verhalen zijn uiteraard niet gekleurd en 100%

> neutraal, ja ja een slager die zijn eigen vlees

> keurt…. Nu ook nog gaan praten met mensen van de

> IND en deze verhalen ook even publiceren.

Je kan niet ontkennen dat er een groep vluchtelingen is die niet teruggestuurd kan worden maar ook geen status krijgt. Dat is namelijk wat er al jaren aan de hand is met die schrijnende gevallen, ze worden opgepakt en weer vrijgelaten omdat ze niet teruggestuurd kunnen worden.

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Ach wel nee, dat is het linkse vluchtelingenwerk

> industrie die hun miljoenen business in stand

> moeten houden.

Vertel dat maar aan die mensen die in de kou in een tentje in Den Haag zitten. Hopelijk draai je dan bij van hun verhalen en situatie en word je wat meer (mede)menselijk.