Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De Vluchtkerk

• Ellen-Josee

Als het er op aan komt is de Wet van God de belangrijkste.

Er zijn door alle oorlogen en strijd heen mensen geweest die anderen op commando ombrachten en daarna zeiden; “dat zij er niets aan konden doen, want het was in opdracht”. Maar dat is zelfs voor de wet niet altijd geldend.

Ook bij een gewoon baantje wanneer je de opdracht krijgt een ander te beduvelen en als je dat niet doet, kost het je je baan. Dan zul je die afweging moeten maken.

Zo ook voor de wet.

Ellen

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Wordt ook tijd dat die wet er komt.

Dat zou een aantasting van de mensenrechten zijn.

• perihelium

Sfred, Schreef:

——————————————————-

> Wel eens in in die landen geweest?

Nee. Maar ik ken wel mensen die daar zijn geweest die over de situatie hebben verteld en de mensen die die rapporten hebben opgesteld zijn daar ook geweest.

• perihelium

http://www.allaboutgod.com/dutch/christelijke-getuigenissen.htm

• perihelium

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Mooi Peri, ik hoop straks ook mijn getuigenis te

> mogen delen en over onze oneindig liefdevolle God

> te mogen vertellen.

Het Christelijke getuigenis is een krachtige getuigenis, een schat die we uit mogen delen.

>

> Liep de soep niet tussen jullie vingers door?

De brood die erdoor gemengd was hield het een beetje bij elkaar. Het is daar een gewoonte om met z'n allen uit de pan te eten. Erg gezellig was dat maar ben toch blij dat wij met bord en bestek eten.

>

> Ik wens jou en ieder die je ontmoet Gods zegen

> toe,

>

>

> Ellen

Dank en zegen insgelijks! :)

• Channah

Ouder zelfs EJ, ik ben 65. Maar een mens is nooit te oud om te leren, toch?

• Stefan

.

• perihelium

http://www.cip.nl/artikel/32567/Jammer-dat-veel-christenen-te-druk-zijn-voor-evangelisatie

• Sfred+

Dat is inderdaad hun probleem, hoe hard het ook klinkt.

• Sfred+

Die echt niet meer terug kunnen, vertel er wel even bij dat veel van deze mensen moedwillig hun papiren hebben laten verdwijnen, etc. Ga ook eens praten met iemand bij de IND. je weet wel hoor en weder hoor. Zal je zien dat zeer veel zaken niet zielig zijn, maar in stand gehouden worden door de zielig advocaten industrie waar jaarlijks miljoenen belastinggeld in omgaat.