Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

God is É ÉN!!

• Frederik D

Jij loopt blind aan de leiband van het WTG.

• Frederik D

Omdat je er nu mee aangeeft dat je geen weerwoord hebt.

• Ellen-Josee

Prachtige omgeving, ik heb daar wel eens een hardloopwedstrijd gedaan. De Midwintermarathon. Lekker hard rennen de heuvels af.

• theo

aan wil wijden en weiden maar omdat dit ook één van de zer weinige items van je is;

Onderstaande is natuurlijk je reinste flauwekul…denk je ook niet?

De ouderdom bedoel ik dus.

————————-

Oudste dinosaurus ooit ontdekt

LONDEN - In Londen zijn woensdag naar alle waarschijnlijkheid de oudste resten van een dinosaurus ontdekt.

Foto: National History Museum

Wetenschappers vonden in de krochten van het Natural History Museum een fossiel dat al tientallen jaren in bezit was van het museum, maar waar de leeftijd nog niet van was vastgesteld.

Waarschijnlijk leefde de Nyasasaurus Parringtoni zo'n 245 miljoen jaar geleden.

Het schepsel was ongeveer zo groot als een labrador en de resten werden gevonden in de jaren dertig door wetenschapper Rex Parrington, bij het meer Nyasa in het huidige Afrikaanse land Malawi. De vindplaats en de ontdekker zijn ook de bronnen voor de naam van het nieuw ontdekte uitgestorven dier.

Het beest zou waarschijnlijk rechtop hebben gelopen en had een staart van een meter lang. De leeftijd van de oudst bekende dinosaurus is met de vondst zo'n 10 tot 15 miljoen jaar opgeschoven.

Door: ANP/NU.nl

• Frederik D

En dan is de aarde ook nog eens bol, Keessie. Een duidelijk teken dat de eindtijd aangebroken is.

Je hebt het er maar moeilijk mee. De BB, de evolutie, de bolle aarde en het heliocentrisme.

http://www.youtube.com/watch?v=HxDcOxXQI-k

• Frederik D

Geen mistgordijnen optrekken, Johanan.

• keessie

Geloof jij die onzin Theo wat betreft die jaartallen?

• Frederik D

Dus jullie zijn polytheïsten.

En nu maar hopen dat Eiliyahu ooit gaat begrijpen dat JG's polytheïsten zijn.

• theo

Waarom vind jij die jaartallen onzin keessie ?

• keessie

ik vroeg je iets Theo je bent een meester in het ontwijken van antwoorden