DUS..als iemand het met iemand eens is dan ….??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlBoris Schreef:
——————————————————-
> Nicole Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Je kletst en gaat af op je eigen ongeloof
>
> Genezezing door bidden bestaat niet. Simpel zat.
Ben daar niet zo zeker van Boris heb ook grote twijfels,
alleen heb zelf wel ervaren met de dochters erbij waar we versteld van stonden en verstomd waren wat er plaatsvond.
En zo hebben er verschillende dingen plaats gevonden in ons gezin.
Alleen we spreken er nooit over dat is geweest.
Waren verbaasD.
Zeer onlangs overleed geluids- en beelden kunstenares Moniek Toebosch. Vier geleden kreeg ze te horen dat ze nog maar een half jaar had te leven. Maar ze leefde nog vier jaar. Ze was ongelovig.
Het “wonder” waaraan jij refereert, is geen wonder maar een gebeurtenis die zich niet zo vaak voor doet. Bij al zijn pech had deze meneer een klein gelukje.
Wellicht vind jij het ook geen wonder. Of je zou het geloofsleven als een wonder moeten bestempelen.
Overigens wil ik geen afbreuk doen aan de emotionele kanten van jouw verhaal.
Maar ik zou wel boos zijn op God. Het is niet goed dat een jonge vader overlijdt. Ook niet als een oudere ouder overlijdt.
Als je nooit hebt meegemaakt dat iemand is genezen door gebed dan kan je er ook niet over oordelen, zeker als je niet eens geloofd.
Wij hebben toch ook meegemaakt dat de dochter van mijn man is blijven leven toen de artsen haar al hadden opgegeven nadat ze een hersenbloeding, een herseninfarct en een aneurisma in de halsslagader had plus een hersendruk van 85 (normaal is dat rond de 10) en we te horen kregen dat er afscheid van haar genomen moest worden en er al gesproken werd over orgaandonatie?
Wonderen bestaan gewoon wel, geen twijfel over mogelijk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?