Ik geloof je.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlUit het verhaal van Alma proef ik oprechtheid, echtheid.
Bij Peri en zijn gebed met zijn arm proef ik een egoistisch kleinzielig eigenbelanggebedje om en over niks. God misbruiken voor gebed uit eigen belang EN “het wonder” misbruiken om te laten zien hoe groot God is ( OF hoe goed Peri kan bidden/hoe goed God is over niks ??)
Je zou gewoon eens respect moeten leren hebben voor christenen die nog geloven.
Ik bid ook voor mezelf als ik ziek, verdrietig of weet ik wat ben, daar is niks fout aan.
Er staat nergens in de Bijbel dat er alleen gebeden mag worden voor kracht of troost.
Er mag gebeden worden voor genezing.
Even tekst erbij:
Jeremia 17: 14 Genees mij, HERE, dan zal ik genezen zijn; help mij, dan zal ik geholpen zijn, want Gij zijt mijn lof.
En dan hebben jij en nog enkele anderen het LEF om te beweren dat wij God misbruiken!
Ieder met reacties zoals jij of erger dat zijn ongelovigen. Een hoop gepraat maar weinig daad.
Daarom schreef ik ook even onder mijn broer en zus ‘ik geloof je’, zodat ze weten dat hun strijd gezien wordt.
Ik weet uit ervaring namelijk hoe vervelend het is als iedereen zwijgt terwijl je voor leugenaar en gek wordt uitgemaakt.
Terwijl je oprecht bent.
Zo! Ik heb nog een heel leuk DVDtje en daar ga ik me verder bij ontspannen.
Aju!
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?