Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

God's genade

• Nicole

Wat moet ik nou met Ellen, waar heb je het over? Ik heb het alleen over Carolyn had

• Boris

Je ziet dingen die er niet zijn.

• Boris

Ok. We hebben het niet meer over Ellen.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> De breuk was dus minder ernstig dan men

> aanvankelijk had gedacht. Kan gebeuren.

De breuk was te zien op de röntgenfoto en toen het tijdelijke gips eraf ging en er een nieuwe foto werd gemaakt was die niet meer te zien. De dokter was daar erg verbaasd over.

• Nicole

Ik dacht dat we het over de baby hadden in eerste instantie, dat jij niet geloofde dat hij genezen van was hemofilie?

Ja voor Johan heeft ze zich toen suf gebeden en wat is er gebeurd?

Deze man was voorheen Bijbel leraar, na de operatie was hij als een pas geboren baby, kon niets meer en wist niets meer.

Kan met volledig geheugenverlies uit zijn coma na de operatie en 3x raden? Hij geeft weer les en is weer gezond al heeft dat heel wat jaartjes geduurd.

• theo

“”Gewoon“”. Gewoon uit je schriven. Gewoon door wat je schrijft. Gewoon omdat je er niet dieper op in druft te gaan.

Je eigen arme armzalige armpje is een bewijs voor….. de niet verhoorde gebeden van een wanhopige ouders doe je af met een vrome kreet dat de ouders blij mogen zijn met het geloof dat hun kind bij God is.

Maar ik kan praten als Brugman of als wie dan ook…het dringt niet tot je door zo blijkt.

• Frederik D

Nee, je bent niet verbitterT. Maar misschien wel verbitterD. :)

Maar waarom zou God de meeste gebeden om een wonder niet verhoren maar een handjevol gebeden wel? Zou God niet één lijn trekken? Geen enkel gebed om een wonder wordt verhoord

• Nicole

Daar heb je wel een punt, ik had je even niet goed begrepen

• Nicole

Tuurlijk Boris, ik geef je gelijk, zo goed?

• Nicole