Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Gonnie

Ik maak het nog erger, het is gewoon slecht om over een fatsoenlijk medemens dat zwart op wit hier neer te schrijven, en door iedereen te lezen is.

Ellen weet niet waar zij mee bezig is.

• Ellen-Josee

Een beetje humor is jou totaal onbekend nietwaar?

• Frans

Boris Schreef:

——————————————————-

> Jammer dat opvoeding in geloof soms zo'n negatieve invloed kan hebben. Dat is denk ik dan meer te wijten aan de mensen die je opgevoed hebben dan aan het geloof op zich.

Dat heb je perfect begrepen. :)

• theo

Dat heb ik afgelopen zondag ook genoemd in de preek. Laatste zondag kerkelijk jaar.

De talloze mensen die naamloos zijn gestorven meer ge/bekend zijn bij God onze Schepper.

• Frederik D

Dit is mijn bron:

http://vorige.nrc.nl/dossiers/werk_en_loopbaan/article1753657.ece

De naam van de tekenaar wordt niet vermeld.

• Ellen-Josee

Ik zie het, maar ik had het je niet kwalijk genomen als je de bron niet gemeld had hoor.

Je schreef tenslotte niet ‘dit is mijn tekening’.

• ¥ Lotje ­­¥

zo is dat hier de boel op te komen naaien dat ze op politiek blijven die aasgieren

• Nada

Daarom snap ik je soms dus. Mijn opvoeding en strenge geloof had ik niet willen missen want dan doe ik mijn ouders te kort, maar had het liever zelf willen uitzoeken. En dat zij me hadden verteld dat er meer is dan dit, dan andere mensen anders geloven of niet geloven en dat ik het zelf mocht ontdekken.

Nou niet uit te leggen denk ik :D

• Nada

Je weet niet of het meer is, ik vind dat je dat niet kan zeggen dan.

• theo

Ik begrijp je reactie niet, sorry.