Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Ellen-Josee

Nou jij zegt toch ook wel eens wat over mij? Is ook best vermakelijk hoor…

Bij tijd en wijle lees ik wel eens wat en dan denk ik; wat is dat kind weer vreselijk aan het doorslaan!

Ze zal wel heel erg met zichzelf in de knoop zitten, dat ze zich zo op mij moet afreageren.

;)

• Frederik D

Volgens mij zit Van der Linde in het grote complot van de illuminati die in hagedissen veranderen. Want let eens op zijn oren.

Vergelijk zijn oren eens met die van Queen Elizabeth Lizard.

http://whoyoucallingaskeptic.files.wordpress.com/2009/03/elizabeth-ii-as-reptilian.jpg?w=497

• Boris

Frans Schreef:

——————————————————-

> Boris Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Met geweld? Dat is wel heftig.

>

> Dat meen ik echt. ik ben deels katholiek

> beïnvloed als kind, niet op een positieve manier

> ( Een heel zwaar verhaal), maar mijn leven was

> echt wel makkelijker geweest als ik aan mezelf

> verraad had gepleegd.

Jammer dat opvoeding in geloof soms zo'n negatieve invloed kan hebben. Dat is denk ik dan meer te wijten aan de mensen die je opgevoed hebben dan aan het geloof op zich.

• Ellen-Josee

Wie waren dat dan?

Want die foto van LeSage werd gelijk met de mijne èn die van CU geplaatst.

Ellen :)

• Frederik D

http://vorige.nrc.nl/multimedia/dynamic/00092/Werkende_moeders__v_92847a.jpg

• Boris

X(

• Ellen-Josee

Wat een onzin, jij gelooft nog niet eens in God.

Wat bazel je dan?

• Ellen-Josee

Knap stukje werk!

(tu)

• Ellen-Josee

Schuimkransjes, die overleven het wel denk ik.

• Frans

Nada Schreef:

——————————————————-

> ik ben zoals je weet islamitisch opgevoed en ik geloof al die dingen niet meer zo. Ik wil wel geloven dat er iets is maar dan weet ik niet of ik dat doe omdat anders mijn leven en dood zinloos is, (of nog erger, de dood van mijn dierbaren is zinloos, want dood is > dood) ik ga immers geen boek schrijven of een wetenschappelijke ontdekking doen en zal dus vergeten worden over zo'n honderd jaar.

> Misschien dat mijn eventuele kleinkind nog weet wie ik was, maar over 200 jaar ben ik echt dood en begraven en vergeten.

>

> Nu ik dit schrijf vraag ik me ook af wat er zo erg aan is dat ik maar een stipje ben. :D

Hoe je bent opgevoed houdt niet in wie je wordt uiteindelijk. Als mens(jes) zullen we zeker vergeten worden, dat vervaagd vrij snel, zeker als je niet die opgewekte vrolijke feestende figuur was. Maar wat mensen denken is ook niet waar het om gaat. Ik geloof dat God er geen moment van vergeet, niet van wie je echt was of bent. De bijbel zegt ook dat we maar een stofje zijn maar dan gaat het inderdaad om ons lichaam en onze menselijke vorm die andere mensen kennen. Er is meer in jou, mij en iedereen dan we zelf soms willen weten. God weet het wel.