Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bidden voor hofpredikant en het koninklijk huis

• Frederik D

Je weet niet of die gestorvenen wel bekend zijn bij God.

Nou ja, jij weet het wel. Maar Nada weet het niet.

Nu duidelijker?

• Gonnie

Paar honderd jaar terug bestond er ook heksen jacht, dan vonden enkele mensen, dat bepaalde mensen niet deugen en werden dan als heks gezien , en werden zij dan levend verbrand. Er was dan iets aan hun uiterlijk dat zij dan wel een heks moeten zijn, en zo vind ik dit er op lijken om zomaar te veronderstellen dat iemand iets demonisch te zien is aan hun uiterlijk.

• Nada

Ja zo bedoel ik het. En Theo weet het ook niet zeker want het is een geloof, het is niet op feiten gebaseerd dus.

• ¥ Lotje ­­¥

het christendom is gebaseerd op feiten en niet op fantasie zoals jij bazelt

• Frans

Nada Schreef:

——————————————————-

> Daarom snap ik je soms dus. Mijn opvoeding en strenge geloof had ik niet willen missen want dan doe ik mijn ouders te kort, maar had het liever zelf willen uitzoeken. En dat zij me hadden verteld dat er meer is dan dit, dan andere mensen

> anders geloven of niet geloven en dat ik het zelf mocht ontdekken.

> Nou niet uit te leggen denk ik :D

Mijn (al was het foute) opvoeding heeft me sterker gemaakt, vastbesloten als ik werd om niet die zelfde fout te maken, maar er ook de goeie dingen uit te halen omdat ik begrip had leren hebben met lotgenoten, minderheden, noem maar op. God werkte alles ten goede.

IK ben een gelukkige mens in ongelukkige omstandigheden . :)

• Boris

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Wat een onzin, jij gelooft nog niet eens in God.

>

> Wat bazel je dan?

Jij bent degene die bazelt.

• BOAZ

C. ter Linden,

Komt op een dag wel voor God te staan en ziet dan als vrijmetselaar dat zijn naam niet geschreven staat in het Boek des Leven, maar dat weet hij nu al:S

Veel geld verdienen als Hof predikant en in de eeuwigheid met lege zakken staan!

Boaz.

• Boris

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> het christendom is gebaseerd op feiten en niet op

> fantasie zoals jij bazelt

• Boris

¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> zo is dat hier de boel op te komen naaien dat ze

> op politiek blijven die aasgieren

Verklaar je nader.

• Ellen-Josee

Ze kunnen ook naar politieprikpagina daar is ook een lekker sfeertje… :D

Ik kreeg vanmiddag nog die tip. Even gaan kijken en ja hoor ze schreven; ‘jij bent geen ware agent’.

En sjagarijnig met z'n allen en tot diep in de nacht doorgaan.

:D