Je bent je ei kwijt.
En dat is DAT !!
Je hebt je weer weten te profileren .
Je hoeft trouwens ook nergens op wie dan ook te reageren want je geeft toch nooit directe antwoorden.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> keessie Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > 8 Daarom neemt nu voor ulieden zeven varren en
> > zeven rammen, en gaat henen tot Mijn knecht
> Job,
> > en offert brandoffer voor ulieden, en laat Mijn
> > knecht Job voor ulieden bidden; want zekerlijk,
> Ik
> > zal zijn aangezicht aannemen, opdat Ik aan
> ulieden
> > niet doe naar uw dwaasheid; want gijlieden hebt
> > niet recht van Mij gesproken, gelijk Mijn
> knecht
> > Job.
>
>
> Oeps, dan doet Peri het sowieso fout dus, Peri
> moet op zoek naar zeven varren en zeven rammen en
> die offeren.
>
> ( Wat zijn varren…ZONDER r dat je een andere
> vertaling raadpleegt?)
Vaars? dan is het een jonge koe die nog niet gekalfd heeft.
Nada Schreef:
——————————————————-
> Al weet ik zeker dat wij anders geloven en ik misschien minder of vooral dus anders vind ik dit wel een mooi antwoord van jou.
Misschien minder, maar wie weet in welke fase van je leven jij nu zit ?. Ik ben beginnen geloven door alles wat met geloof betrekking hield ( wat ik er van wist toen) aan te vallen met de bedoelingen het te weerleggen, toen greep God in. Om het met andere woorden te zeggen : “Het is niet te geloven”… En dat dacht ik oorspronkelijk dus ook.
ik ben zoals je weet islamitisch opgevoed en ik geloof al die dingen niet meer zo. Ik wil wel geloven dat er iets is maar dan weet ik niet of ik dat doe omdat anders mijn leven en dood zinloos is, (of nog erger, de dood van mijn dierbaren is zinloos, want dood is dood) ik ga immers geen boek schrijven of een wetenschappelijke ontdekking doen en zal dus vergeten worden over zo'n honderd jaar. Misschien dat mijn eventuele kleinkind nog weet wie ik was, maar over 200 jaar ben ik echt dood en begraven en vergeten.
Nu ik dit schrijf vraag ik me ook af wat er zo erg aan is dat ik maar een stipje ben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?