Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gaza

• 'en passant'

nihil

• 'en passant'

nihil..

• 'en passant'

nihil

• Sfred+

Weet jij wel waar jij het over praat?

Meer dan 1000 raketten afgeschoten op Israël, in een week tijd en stja, als jij je raketinstallaties, militairen etc doelbewust tussen woonhuizen, sekshuizen en scholen stationeert moet je huilie huilie gaan doen als er terug geslagen wordt en er vallen burger slachtoffers.

Weet jij dat de Palestijnen de enige vluchtelingen ter wereld zijn waar de vluchtelingen status automatische over gaat op de volgende generatie, kortom politiek gelxx. Let ook eens op hoe de Arabische broeder de Palestijnen over het algemeen helpen, ALLEEN MET WAPENS. En de infidels uit het westen help de Palestijnen met voedsel, medicijnen etc. Dit zal uiteraard allemaal niet waar wezen, het komt namelijk de Israël hater niet goed uit om dit te horden, ik weet het…..

• Sfred+

Volgens mij ben jij een joden hater.

• Sfred+

Gemaskerde, gewapende mannen hebben dinsdag op een druk kruispunt in Gaza-stad zes vermoedelijke collaborateurs met Israël geëxecuteerd. Dat hebben ooggetuigen gezegd. De militaire tak van Hamas heeft de verantwoordelijkheid voor de executies opgeëist.

Volgens de ooggetuigen werden de zes dinsdag uit een busje gesleurd, op hun buik op de grond gedwongen en vervolgens doodgeschoten. Vijf lichamen bleven op een hoop liggen terwijl een woedende menigte de lijken bespuugde en tegen ze aan schopte. Het zesde lichaam werd aan een motorfiets gebonden en door de straten gesleept terwijl mensen schreeuwden ‘Spion! Spion!’.

Die zielige Palestijnen toch…………..

• Sietse 45

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Was het maar zo simpel. Hama is begonnen en

> Israël slaat terug.

Dat klopt is begrijpelijk dat Israël terug slaat,

maar toch gaat het vaak buiten alle proporties.

• Frans

Hamas zijn nazistisch, dat staat vast. Het gaat mij om het volk, de gewone mensen als jij en ik, de onschuldigen. Jood of Palestijnse islamiet zijn maakt niet uit.

Zullen we later weer leren dat ze opgeleid zijn door Amerika of Europa ?

De hele ruimtevaart die ontstaan is door nazi's en die dankbaar beloont zijn in Amerika ? De piloten die 9/11 veroorzaakt hebben die leerden vliegen in Amerika ? Bin Laden die opgeleid is in Amerika?

Ik heb daar veel vragen over…

• Sfred+

Ja en? Als je iemand op zijn mondje slaat kan hij wel eens je kop van je romp trekken. Zie het maar als bedrijfsrisico ;)

Niet vergeten dat de hamas bewust zijn oorlogstuig en hun leiders bewust bij ziekenhuizen, woongebieden parkeert.

• 'en passant'

nihil