Beestachtig.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlPalestijnen = filistijnen. De P en de F is in het hebreeuws dezelfde letter.
Klinkers worden niet geschreven in het hebreeuws. Dus: Palestijnen = filistijnen.
Nee dat is niet het geval,volgens de door mij geraadpleegde bronnen zijn de huidige Palestijnen geen Filistijnen.
Misschien je huiswerk wat beter doen.
Johanan
Rare “logica” hanteer jij, Frans.
De agressor is Hamas. Dat bij Hamas de meeste oden vallen, zegt niets over wie de agressor is.
Ook jou schijnt het te ontgaan dat Hamas een nazistische beweging is. Ik snap niet dat nu dat nazisme goedgepraat wordt.
Ja, er vallen doden onder Palestijnse kinderen. Hamas brengt geen kinderen in veiligheid. Want Hamas wil dode kindertjes. Om zielig te doen tegenover de rest van de wereld. Hamas speelt uit kwaadaardige opzet in op ondoordachte sentimenten als die van jou.
De inlichtingendienst van Israël is zeer, zeer goed geïnformeerd. In Gaza heerst er een paranoia wat betreft de inlichtingendienst van Israël.
En de ouders van de lynchers? Die staan achter de slachtpartij.
En men brengt niet alleen spionnen om maar er worden ook oude rekeningen vereffen. “Jij hebt mijn vriendin ingepikt … dus jij bent een verrader.”
De VN zou dergelijke lynchpartijen ten scherpste moeten veroordelen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?